7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

    Bijdrager
    Grupello

    Sanitas SBM 67 Bloeddrukmeter

    Alhoewel op verpakking en ingesloten gids vermeld kan ik het apparaat niet verbinden via bluetooth met mijn iPhone 6+
    De app ad hoc is geïnstalleerd via de Appstore.
    Kan iemand mij helpen ?
    Op een Android apparaat lukt het prima.


    Bijdrager
    GoeieDag

    Ja, we kunnen wel helpen. Is daarmee je vraag beantwoord?


    Bijdrager
    Grupello
    GoeieDag op 06 oktober 2017

    Ja, we kunnen wel helpen. Is daarmee je vraag beantwoord?

    Als je wil helpen dan wacht ik ongeduldig hoe ik met mijn iPhone 6+ de bleutooth verbinding met de bloeddrukmeter kan tot stand brengen.
    Voorlopig lukt het nog altijd niet.


    Bijdrager
    Q-collective

    Waar GoeieDag op doelde is dat je erg karige informatie geeft. Dus krijg je ook een erg karig antwoord.

    – Wat gebeurt er als je het apparaat probeert te verbinden? Krijg je een foutmelding?
    – Wat heb je al gedaan om het probleem op te lossen?
    – Welke versie staat er op de iPhone? Ondersteunt het product deze versie?


    Bijdrager
    Gitte65

    Wat heb je al geprobeerd?

    Voor zover ik weet moet je bij bluetooth verbindingen altijd eerst via ‘Instellingen – Bluetooth’ aangeven welke apparaten verbinding met je iPhone mogen maken. Je ziet daar als het goed is dan onder ‘andere apparaten’ de devices die je iPhone detecteert, dat device dan koppelen en dan zou het goed moeten zijn.
    Andere mogelijkheid is dat je device al wel gekoppeld is, maar dat er geen verbinding is. Dat kun je op die plek ook verhelpen.

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Gitte65.

    Bijdrager
    Grupello
    Q-collective op 07 oktober 2017

    Waar GoeieDag op doelde is dat je erg karige informatie geeft. Dus krijg je ook een erg karig antwoord.

    – Wat gebeurt er als je het apparaat probeert te verbinden? Krijg je een foutmelding?
    De iPhone blijft zoeken…
    – Wat heb je al gedaan om het probleem op te lossen?
    iPhone opnieuw gestart… en op de website van de fabrikant de FAQ gelezen.
    – Welke versie staat er op de iPhone? Ondersteunt het product deze versie?

    11.0.1
    Volgens de website van de fabrikant :
    http://www.sanitas-online.de/web/en/service/compatibility/compatibility.php
    Ja dus. Kies Sanitas app
    Op website van de fabrikant staat in de FAQ :
    Let op: de koppeling van het apparaat vindt niet plaats via de instellingen van de smartphone.”
    Dat begrijp ik niet goed…

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Grupello.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Grupello.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Grupello.

    Moderator
    Night

    Dat is toch niet zo lastig te begrijpen? De bluetooth verbinding kan niet via de systeeminstellingen van de smartphone tot stand worden gebracht. Kennelijk maakt het device weliswaar gebruik van bluetooth, maar een geheel eigen of versleutelde versie hiervan, zodat alleen via de app een verbinding gemaakt kan worden. Wellicht een privacy kwestie.

    Verder wordt jouw telefoon gewoon ondersteund:

    Mijn advies is om in ieder geval te updaten naar iOS 11.0.2; daarin zijn alweer een hoop bugs opgelost.
    (als de app 32-bits is, wordt deze niet meer ondersteund in iOS11, maar dan is de app ook niet te installeren)

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.
    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 2 weken geleden door  Night.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.