3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Sciron

Samsung Syncmaster 2243nwx via vga aansluiten.

Ik heb het volgende probleem:

Ik wil graag de Samsung Syncmaster 2243nwx(22″) aansluiten via de vga aansluiting van mijn

Macbook Pro(15″ late 2008).

Nu is het probleem dat de goede resolutie er niet tussen staat. Wat is ik nodig ben is

1680×1050 en het meest in de richting komende is 1400×1050(te weinig hoogte)

Heeft iemand hier een oplossing voor??

Bvd.

Bijdrager
    Retyro

Hij zou in principe de goede resolutie moeten pakken maar dat doet die dus niet.

Na even googlen ben ik er achter gekomen dat macs vaker dergelijke problemen hebben doordat eerst de kabel in de mac wordt gestoken (de mac pakt dan al een resolutie) en dan in de monitor.
    Dus misschien wil het helpen als je eerst de kabel in je monitor steekt, monitor aanzet en dan pas op je mac aansluit.

Bijdrager
    Sciron

Hij zou in principe de goede resolutie moeten pakken maar dat doet die dus niet.

Na even googlen ben ik er achter gekomen dat macs vaker dergelijke problemen hebben doordat eerst de kabel in de mac wordt gestoken (de mac pakt dan al een resolutie) en dan in de monitor.
    Dus misschien wil het helpen als je eerst de kabel in je monitor steekt, monitor aanzet en dan pas op je mac aansluit.

Het is me gelukt, na een firmware update staat de goede ertussen!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.