7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Cigarman

Samsung SGH P 400 vs Sony Ericsson P 900

Ondergetekende heeft afgelopen week tijdens de “shopping-spree” naast die digitale Nikon SQ ook maar gelijk een nieuw mobieltje gekocht.
    De Sony Ericsson P800 was voor een bodemprijs( € 250,- ) verkocht,bleef dus over alleen nog de Nokia 8910i dat het nog prima doet!
    Maar goed. De aanschaf betrof de Samsung SGH P400 en ik heb hem nu een week en het is prima werkend dingetje dat officieel pas eind november/december in Nederland uitkomt.(ik heb een import uit Duitsland) Alleen wat schetst mijn verbazing: Alleen wintel-compatible!:evil: Dus ik kan mij foto’s/agenda niet synchroniseren met mijn Powerbook!
    Tuurlijk heb je 14 dagen om het zonder morren om te ruilen maar om nu dit ook nog terug te brengen alleen maar omdat hij niet compatible is met mijn Mac-ie… :?, terwijl ik vorige week diens voorganger die Samsung E700 al na 1 dag terugbracht vanwege het feit dat het toetsenbord toch te klein aanvoelde met die hansworst vingers van mij, vind ik nu toch weer een beetje teveel van het goede.
    Of toch niet?, wetende dat we eigenlijk allemaal graag zoveel mogelijk gadgets met onze Mac-apparatuur willen laten “praten”.

Tenslotte komt in december ook uit de Sony Ericsson P 900 .En die is zowie zo compatible met de Mac!
    OK..prijskaartje voorzover ik weet is:
    €850,-
    voor de Sony Ericsson P900 versus € 675,- voor de huidige Samsung SGH P400.

Iemand nog een zinnige suggestie?

Bijdrager
    eiko

ga voor de p900!!!

Bijdrager
    eiskoud

jep ik zou ook voor de P900 gaan (als ik het geld had:wink: ).. das gewoon een mobieltje waar alles op en aan zit.. compatible met alles en ook ondersteunt door alles.. en hij ziet er veel beter uit vindt ik..

Bijdrager
    Walkingfingers

ik ook voor de P900. Kost wat maar je hebt ook wat. Alleen heb je de eurotjes voor de toeters en bellen er voor over of is het echte behoefte aan functionaliteit?
    Die afweging moet je uiteraard zelf maken. Heb mezelf onlangs blij gemaakt met een T68i en ik ben nog steeds blij.

Moderator
    Strifer

Ik heb zwaar slechte ervaringen met Sony Ericsson, al meerdere malen en dus waag ik me daar echt niet meer niet aan.

Ik lees dat je je E700 hebt ingeruild voor de P400…. dat is toch echt een zware downgrade van je toestel (4 keer minder geheugen, slechtere camera, kleiner formaat, geen buiten display, omkeren scherm=kwetsbaar) en in mijn idee zijn die toetsen nou ook weer niet zo klein… maar ja, ik kom van een S100 en die was al kleiner dan die V200 en P400.

Voor mac compatibilty toch voor die SE900 gaan, dat heb je bij Samsung helaas niet… E700 vs P400? E700 all the way tenzij het echt unworkable is met de kleinere toetsen.

Bijdrager
    Cigarman

“Eiko,eiskoud&Mike”
    Dank voor jullie suggesties.

Strifer:

Ahm.. enige wat mij een beetje tegen de borst stuit van Ericsson is dat bijvoorbeeld die T-serie phones voor mij als zijnde goedkoop oogen en zo uit de graaibak van het Kruidvat lijken te zijn gekomen.

Ik had hem al gezien tijdens die “clubdag” van die boeket-reeks-site waar ik mijn review over schreef en los van het gegegeven dat het mischien voor een ander een prima dingetje is, en ik het intussen ook al even heb mogen gebruiken van een relatie die het al had aangeschaft, blijf ik het een piete pruttelig dingetje vinden die niet echt mooi oogt of goed aanvoelt in de hand.
    Verbaast me trouwens dat je zo lyrisch bent over de Samsung E700.
    Ik had het gevoel dat bij het intoetsen elk moment het toetsenbord zou worden ingedeukt zeker als je zulke hansworst vingers hebt als ik.
    Daarnaast wordt er momenteel heel erg gestunt met dit model en abonnementen. En om nu met een telefoontje te gaan lopen waar elke tiener straks ook mee loopt(ben een ouwe rot rot) zag ik niet zo zitten.
    sterker nog: Toen ik hem aanschafte kwam er zo een dwars pet dragende “yo yo” knul in trainingspak en *blingbling* langslopen die hem ook al had.
    Voelde me niet zo origineel meer dus.:wink:

Maar goed: Ik heb intussen geinformeerd bij iemand waar die SE 900 te koop is,en dan kijk ik even hoe het allemaal aanvoelt/uitziet en of ik alsnog dan die Samsung SGH P 400 inruil ervoor met wat bijlegging.

Bijdrager
    Ganymedus

Je kan ook kijken naar de nokia 6600, of motorola v600, om helemaal verwarring bij je te scheppen;)

Persoonlijk zou ik voor de p900 gaan.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.