7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

Samsung sgh-e570 kapot gevallen – wie kan mij helpen?

Beste mensen,

IK heb jullie hulp nodig, aangezien dit een ontzettend druk bezocht forum is dacht ik plaats de vraag hier het gaat niet over apple maar wellicht is er iemand die mij kan helpen. Ik heb vanochtend de gsm van mijn vriendin laten vallen (eindelijk dus nu tijd voor een iphone) maar het scherm is afgebroken al haar nummer staan op het toestel en niet op de simkaart. Ik wil nu dus via bleuthooth inloggen op het toestel en alle gegevens er af halen.

Alleen moet dit worden aangezet is er iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen zo iets als menu->3x naar beneden->ok-> 2x naar benden (en dan met een beschrijving waar ik zit in het menu)

Jullie zouden me ontzettend helpen dat ik nog een fijn weekend heb ….. het toestel is een samsung sgh-e570 mischien heeft iemand deze nog liggen of heeft je partner hem kijk aub even voor mij.

Bijdrager
    MacBoot

ik denk dat je voor deze vraag het beste naar een samsung-forum (bestaan die) kan gaan
    de kans dat hier namelijk iemand is met dat type toestel is 1 op de 2000 :sealed:

Bijdrager
    arw

die forums bestaan niet althans ik kon maar 1 vinden en daar geplaatst maar de activiteit was de laatste bezoeker afgelopen maandag, vandaar dat ik gok op 1 op 200 dat er hier iemand is die zijn partner er een heeft of er een in de kast heeft liggen ?

Bijdrager
    arw

ja die handleiding heb ik maar daar staat niet een overzicht in van het menu ik heb geen scherm meer en kan dus niet zien wat ik doe ? daar staat menu dan naar bleuthooth (maar waar staat die 1,2 of 3 naar beneden ?

Bijdrager
    imathijs

Jullie zouden me ontzettend helpen dat ik nog een fijn weekend heb

Een fijne (minstens) week zul je bedoelen.

Zat er geen software bij om aan te sluiten op de pc o.i.d, en vanaf daar de telefoon leeg te trekken?

Bijdrager
    arw

ja wel maar geen data kabel is ook niet op vooraad heb al verschillende winkels gebeld daarom aansluiten via bleuthooth en het is zo gefixt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.