16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    LeBigMac

Samsung kloont iPod posters…

tweakers.net is in een :apple: modus de laatste tijd, wederom een curieus nieuwtje gezien op t.net:

Het was natuurlijk te verwachten dat na de ‘vrije jongens’ nu ook de commercielen een graantje meepikken van de iPod populariteit. Deze ‘posters’ zijn te zien op de website van Dixons.nl

Tweakers.net heeft beiden naast elkaar gezet met de vraag: Zoek de tien verschillen…

Viel me wel op dat die gast met de Samsung zijn k*nt probeert af te vegen:? terwijl de ipod dame lekker danst. Zou het iets met de audiospeler te maken hebben:wink: ? zij maakt namelijk een wegwerp gebaar naar hem!

[edit] bronnen aangevuld

Geblokkeerd
    Geanonimeseerde gebruiker

Schaamteloos . . . . .
    Het geeft weer eens aan dat Apple qua creativiteit en innovaties niets maar dan ook niets van
    de concurrentie hoeft te vrezen . . .

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”LeBigMac”

tweakers.net is in een :apple: modus de laatste tijd, wederom een curieus nieuwtje gezien op t.net:

Het was natuurlijk te verwachten dat na de ‘vrije jongens’ nu ook de commercielen een graantje meepikken van de iPod populariteit. Deze ‘posters’ zijn te zien op de website van Dixons.nl

Tweakers.net heeft beiden naast elkaar gezet met de vraag: Zoek de tien verschillen…

Viel me wel op dat die gast met de Samsung zijn k*nt probeert af te vegen:? terwijl de ipod dame lekker danst. Zou het iets met de audiospeler te maken hebben:wink: ? zij maakt namelijk een wegwerp gebaar naar hem!

[edit] bronnen aangevuld

wissel je de plaatjes dan krijg je zoiets van; met zo’n iPod zou ik m’n billen vegen!

Gast
    Anoniem

Of bedoelt Samsung te zeggen dat hun product ‘buitenaards’ goed is…. Kijk die gozer heeft maar 4 vingers…. Hoe dan ook… ik lach hier hard om…

Wel leuk is dat als je over die banner gaat dat ie het product uitvergroot dmv een soor ‘slide’ effect.

Maar het blijft gejat….

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”MadSven”

Of bedoelt Samsung te zeggen dat hun product ‘buitenaards’ goed is…. Kijk die gozer heeft maar 4 vingers…. Hoe dan ook… ik lach hier hard om… als je dan een concept wil jatten, doe het dan goed!!!

Mag die maar 4 vingers hebben, hij heeft wel een hele hand vrij om te vegen!

Bijdrager
    awi

wat enorm slecht gekopieerd zeg!!, elke subtiliteit is verdwenen (gelukkig) 8)

Bijdrager
    Beathoven

Dat doet denken aan de iPod reclame…

extra bekendheid voor Apple dus;)

Bijdrager
    Laiste

Yak… zou hier uberhaupt iemand intrappen?? Zo slecht zie je ze maar zelden!

Bijdrager
    Sad

hahah als ze het nou mooi hadden gedaan maar neen dit is door een kind in Microsoft Paint gemaakt.

Bijdrager
    Laiste
    ”colpolyp”

in Microsoft Paint gemaakt.

AAAAAHHHHHRRRGGHHH! :mrgreen:

Bijdrager
    boesboes

Dit lijkt me toch geen officiele campagne van samsung!

lijkt me eerder wat dixon personeel gepruts!
    en inderdaad, tweakers.net wordt serieus pro apple!:)

Bijdrager
    japser909

Die kleine Ipod is wel in te brengen toch ? Lukt hier aardig 8)

Bijdrager
    maceddy
    ”colpolyp”

hahah als ze het nou mooi hadden gedaan maar neen dit is door een kind in Microsoft Paint gemaakt.

Dat dacht iedereen van ‘Dashboard’ in Tiger ook:?

Bijdrager
    tennapel

Armani heeft ooit gezegd dat namaak de beste erkenning van talent is.

Bijdrager
    Sabina

Wat dachten ze, laten we het omdraaien, dan valt het niet op? :?
    Persoontje is niet zwart maar wit en het product zwart ipv wit……nee hoor valt echt niet op, tis gewoon lelijk!
    De vlieger ‘Beter goed gejat dan slecht bedacht’ gaat hier echt niet op!

Bijdrager
    Patjuh

samsung heeft ook altijd de domste reclame’s:)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.