12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    appievanr

[Samsung] It doesn't take a genius.

Hebben jullie de nieuw advertentie van Samsung al gezien die binnenkort in de meeste kranten komt te staan in USA.
    [IMG]http://i47.tinypic.com/fc886s.jpg[/IMG]

Bijdrager
    raymon150

En dan klopt het aantal ram ook nog niet eens, want het is 1 gb ram. En natuurlijk vergeet samsung alle opties die de iPhone heeft die de s3 niet heeft. Maar wel jammer dat de meeste mensen die reclame geloven…

Bijdrager
    appievanr

Ik denk ook wel dat de meeste iPhone gebruikers dit ook niet zo veel zal boeien wat de Samsung nu wel of niet beter zal kunnen hebben.

Maar ik vind deze reclame toch niet echt Genius zal ik maar zeggen. Beetje zielig. En ik zou het als een terugroep actie beschouwen. Dit zal niet een echt slimme zet worden van Samsung.

Bijdrager
    1984
    appievanr op 16 september 2012

Maar ik vind deze reclame toch niet echt Genius

It doesn’t take a genius. ……

Bijdrager
    appievanr

@1984,

Misschien is dat ook wel een goed idee voor Samsung als je weer eens met zo’n vastgelopen kast zit met Android er op. Of je een leuke App ziet voor Android die vastloopt, crasht.

Dat Genius zie ik als een belediging die vele kanten op kan.

Mijn vrouw heeft nu ook zo’n Galaxy S3, en is daar niet echt content mee op dit moment. Navigatie apps crashen en muziek er op zetten is een ramp. Is al een keer terug geweest voor oververhitting van de batterij. Nu heeft ze deze aan de kant gelegd en gebruikt mijn iPhone 4, en straks komt de iPhone 5 er bij voor mij. Zij heeft het helemaal gehad met Samsung (Eindelijk) En ik heb weer meer rust.:lol:

Bijdrager
    Melbuuln

Ik heb naast mijn iPhone4 ook een S3 (werk) maar ik vind het beeldkwaliteit van de iPhone4 er veel beter en scherper uitzien dan die op de S3.
    Over de accuduur van de S3 ben ik al helemaal niet tevreden want ik trek de accu binnen 4 uur helemaal leeg.

Bijdrager
    appievanr

Er beginnen al Apple gebruikers te reageren op dit artikel met een parodie op de reclame van Samsung.

[IMG]http://i46.tinypic.com/im2ijl.png[/IMG]
    – [IMG]http://i45.tinypic.com/os7fqw.png[/IMG]

Bijdrager
    1984

New iPhone 5 vs Samsung Galaxy S3: Review of specs, Release date, price, specs, features comparison test. Apple vs Android — iOS6 vs Ice Cream Sandwich / Jelly Bean. We go head to head with the specs.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik vind het wel grappig bedacht van Samsung. En ze hebben goede verkoopargumenten, dus op zich is er niks mis mee;). Heb ze hier nog niet in de kranten zien staan, eigenlijk. Er zijn wel vergelijkbare reclames van Google met Siri, waarin de reclames erg veel weg hebben van de Apple reclames met van die blije gezinnetjes enzo. Pure onzin natuurlijk, maar goed dat zijn de meeste reclames;)!

Bijdrager
    rdesign

Zo. Hierbij mijn antwoord.:)

GROOT

Bijdrager
    INCTRL

iPhone 5: “Dual Core: CPU optimized for its software” Galaxy S3: “Quad core: more space more heat less performance”

En het grootste verschil:

iPhone 5 high end steal/glass body Galaxy S3: cheap ass plastic uni body.

Bijdrager
    1984
    rdesign op 17 september 2012

Zo. Hierbij mijn antwoord.:)
    GROOT

Over kopiƫren gesproken.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.