5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ajv

Samsung I8510 Innov8

Hallo!

Ik heb vandaag een Samsung Innov8 gekocht, en ik heb hem nu aan mijn iMac hangen, ik heb op de telefoon ‘massaopslag’ geselecteerd, echter ziet hij de telefoon niet.
    Samsung levert (op de website) geen software voor de mac..

Zijn hier andere programma’s voor, zodat hij kan synchroniseren enzo?

Alvast bedankt!

Arjan

Bijdrager
    lumpii

Ik zie altijd overal “the missing sync” ofzo staan, misschien als je daar ff naar google’d?

Bijdrager
    Josebo.
    Bijdrager
    ajv

In dat topic gaat het over de Omnia, en die draait op windows mobile, maar de Innov8 draait op het Symbian OS..

The missing sync is er ook voor Symbian, alleen staat er op de website geen Samsung bij..

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    ajv

Ik had te straks een mailtje naar de Mark Space van The missing Sync for Symbian gestuurd, met daarin de vraag of de software ook compatible is met de Samsung Innov8.

Het antwoord:

Hello,

We are still in testing with that model. You can help us determine compatibility by:

Use the link provided below to download a fully functional copy of the Missing Sync software. Please note that you must purchase & register the software within fourteen (14) days in order to continue using it.

When installing the device side application, make sure to select Nokia as the device, as this will install the correct s60 device side application on the phone.

http://mirror.markspace.com/missing_sync_symbian1.0.0.dmg

Ik heb het gelijk uitgeprobeerd, en het werkt wel, via bleutooth.
    Ik heb nog niets gesynchroniseerd, maar er wordt een plug in naar de telefoon gestuurt, en die kan hij wel gewoon installeren enzo.

Ohja de reden dat ik nokia moet selecteren, is omdat de Innov8 Symbian S60 draait, en niet de UIQ die veel niet-nokia’s draaien.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.