5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pruus

Samsung heeft gelukkig niet de iPhone gebeten….

Afgelopen weekend zat mijn 5s nog in de broekzak toen die in de Samsung wasmachine ging. Na 29 minuten ontdekte ik het. Te laat. Veel water. Programma van ruim 1 uur afgewacht. Toen de iPhone uit de broekzak gehaald. Het scherm lichtte nog op. Gauw uitzetten, sim eruit. Scherm opengeklapt, na twee schroefjes verwijderd te hebben, en in een diepvrieszak met silicakorrels en rijst en bovenop de verwarming. Als de verwarming aan was, stond de zak open. ‘S-nachts plastic zak dicht. Daar heeft de iPhone twee dagen gelegen. En net sim erin. Aangezet, aan de lader gekoppeld. Hij doet het weer. Wel in het scherm een kleine watervlek. Ben benieuwd of de iPhone het blijft doen. Dus even iets positiefs over Samsung, hij heeft mijn iPhone niet opgevreten. Gelukkig.

Bijdrager
    Shmoo

Heb je geen mevrouwtje die je was doet? Dan gebeuren dat soort zaken niet, dit gebeurt alleen wanneer je het zelf gaat doen en geen ervaring hebt.

Bijdrager
    SvS

Dus even iets positiefs over Samsung, hij heeft mijn iPhone niet opgevreten.

:-D(y)

Bijdrager
    TechyJ

Ben je goed mee weggekomen! Moet wel zeggen dat het me erg meevalt dat hij nog zo goed werkt. Doet Apple toch iets goed

Bijdrager
    pruus

Update: werkt nog steeds goed, zelfs laatste vochtplekje uit het scherm is weg. Wij gebruikten wel Ariel voor bonte was, de beste uit de test.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.