22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    MrGlenneke

Samsung Galaxy Gio of HTC Wildfire

Ik ga een nieuwe gsm kopen, omdat mijn huidige gsm vanalle rare tekenen begint te vertonen.
    Alleen ben ik heel hard aan het twijfelen tussen de Galaxy Gio en de HTC Wildfire.
    De prijs verschild maar €20 (ik woon in België dus ik heb geen abonnement) dus dat maakt niet uit. Dit zijn de voornaamste plus- en minpunten voor mij:

Galaxy Gio:
    + Hogere schermresolutie
    + Android 2.3
    – Geen Adobe Flash
    – Geen flits

HTC Wildfire:
    + Prachtige telefoon
    + HTC Sense
    + Adobe Flash
    + Flits
    – Lage schermresolutie
    – Android 2.2
    – Slechtere batterijduur
    – Tragere processor

Ik weet echt niet welke telefoon ik moet nemen, welke raden jullie me aan?

Bijdrager
    Dustin24

Ik raad de iPhone aan

Bijdrager
    Dustin24

Nee geintje, Ik zou toch voor de wildfire gaan. Heeft wel meer pluspunten dan hier aangegeven en is bovendien ook gebruiksvriendelijker dan de Gio. Ik ga er van uit dat de Wildfire het goedkoopst is?

Bijdrager
    paullez

wildfire s is een prima telefoon. de gewone wildfire is trager en heeft een lagere resolutie. daarbij draait de wildfire s op 2.3.3

Bijdrager
    Remcovanderveer

Beste MrGlenneke, ik denk dat je hier op het verkeerde website zit!

Bijdrager
    MrGlenneke

Maar ik heb het hier niet over een computer, ik denk niet dat iedere mac gebruiker een iPhone heeft.
    De Wildfire kost 200, de Gio 180. De Wildfire S kost 250, en ik blijf liever onder de € 200.
    De resolutie en de processor zijn het grootste probleem bij de Wildfire.

Bijdrager
    iRinze

@Remkovanderveer

Als iemand de moeite wil nemen om hem een advies te geven is daar toch niks mis mee. Er zijn ook genoeg topics over andere zaken die niks met Apple te maken hebben. Dus snap niet helemaal waarom dit dan gelijk niet gewenst is.

Bijdrager
    raymon150

@Irinze.
    Helemaal gelijk, je hebt toch ook van die delen van dit forum van: grappige plaatjes, wat heb je nieuw gekocht. En dat gaat ook lang niet allemaal over apple. Ook al staat dat in de regels. Als je op onemorething zit dan heb je vaak wel een link naar apple op heb je gewoon apple producten:D
    Love apple (A)

Bijdrager
    wjend

Flash wil je niet op een 800mhz telefoon, believe me

Bijdrager
    Remcovanderveer

@iRinze, OFF-TOPIC: Kan jij wel iets overtypen zoals namen?
    ON-TOPIC Er mogen dan wel topic’s zijn over andere dingen, maar dat gaat dan weer niet over Android, Windows, Chrome OS, Linux o.i.d. Dat doet dit topic wel. OMT is een Apple forum een geen Android. Wil je advies over een andere telefoon dan een iPhone, dan verwijs ik je door naar Google. En dan mogen alle Apple-gebruikers nog wel geen iPhone hebben, maar ze stellen hier er dan geen vragen over… Duidelijk toch?

En tevens heb ik de regels niet gemaakt, en volg ik ze alleen maar na (grotendeels want ik weet ook niet alles, ben ook een mens.) dus vermeld ik het hier even netjes dat het eigenlijk “verboden” is om het hier over te hebben.

Fijne avond.
    Remco

Bijdrager
    Dargakis

De samsung zou ik kiezen, flash op de wildfire werkt bedroevend slecht, je browser crasht er alleen maar door. De samsung heeft geen flits, maar maakt over het algemeen wel beter en sneller foto’s (video kwaliteit ligt ook een stukje hoger).:)

Bijdrager
    MrGlenneke

Ik heb gekozen, het wordt de galaxy gio.
    Hij is nu te koop voor 150, en bij zo’n prijsverschil voor bijna hetzelfde weet ik wel wat te kiezen.
    Ook omdat hij een snellere processor heeft en een hogere resolutie, en dat vind ik te belangrijk.
    Bedankt voor de reacties!

Bijdrager
    vogel
    Remcovanderveer op 17 september 2011

@iRinze, OFF-TOPIC: Kan jij wel iets overtypen zoals namen?

ON-TOPIC Er mogen dan wel topic\’s zijn over andere dingen, maar dat gaat dan weer niet over Android, Windows, Chrome OS, Linux o.i.d. Dat doet dit topic wel. OMT is een Apple forum een geen Android. Wil je advies over een andere telefoon dan een iPhone, dan verwijs ik je door naar Google. En dan mogen alle Apple-gebruikers nog wel geen iPhone hebben, maar ze stellen hier er dan geen vragen over… Duidelijk toch?

En tevens heb ik de regels niet gemaakt, en volg ik ze alleen maar na (grotendeels want ik weet ook niet alles, ben ook een mens.) dus vermeld ik het hier even netjes dat het eigenlijk “verboden” is om het hier over te hebben.

Fijne avond.

Remco
    Ten eerste vraagt TS om een aankoopadvies in een deel dat niet per se Apple gerelateerd is, ten tweede gaat het helemaal niet over het Android systeem zelf en ten derde heb je de regels niet zelf gemaakt maar leg je jouw interpretatie van die regels aan anderen op. Wie zegt dat deze vraag verboden is?
    @MrGlenneke veel plezier met je foon! Mocht je problemen met Android ondervinden dan kun je inderdaad beter daar ergens anders vragen over stellen.

Bijdrager
    J.R.D

Remko, loop niet zo te huilen. Gadgets heb je van alle merken.

Hater.

Bijdrager
    1984

Inderdaad en zolang Apple niet voorziet in iedereens behoefte, hier de grote iPhone killer.
    [size=2]En let vooral op het geniale adresboek [/size]

http://www.telefoonshop.nl/product/112296/category-4214-smartphones-pda-s/john-s-phone-business.html?ref=24958&gclid=CMaLk5b65awCFcNI3godCiXNNQ

Bijdrager
    sammybeeck

MrGlenneke Welke heb je gekozen? Ik heb echt het zelfde probleem. Twijfel ook tussen verschillende telefoons. Wil wel echt een HTC. Heb nu een Desire HD en dat bevalt me goed…(Geen Iphone dus :sarcastic:) maar weet niet welke ik moet kiezen hoor… Twijfel tussen HTC Smartphones one X en one V… Iemand tips???

Bijdrager
    sammybeeck

Ohh stom zie dat je al antwoord had gegeven haha :slant:
    nog steeds blij met je keuze?

Bijdrager
    Lauwrence

Goede keuze. HTC Wildfire is een k*t toestel dat de naam smartphone krap kan waarmaken.

Bijdrager
    MrGlenneke

Ik ben nog steeds superblij met mijn keuze heb nog geen minuut spijt gehad!
    Heel af en toe wel eens vastlopers, maar als je weet wat ik allemaal doe dan is dat redelijk normaal.
    Het is een goedkope smartphone, maar dat zou je niet zeggen als je hem gebruikt!

Bijdrager
    CrackNote

@MrGlenneke

Waarom heb je niet naar de ZTE Blade gekeken? In mijn ogen veel beter en goedkoper dan de Wildfire S!

Bijdrager
    MrGlenneke

Omdat ik niets van zijn bestaan wist:razz:
    Dat lijkt inderdaad een geweldige telefoon!

Bijdrager
    Davidv

De galaxy gio is een goeie Telefoon ik zou voor die kiezen

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.