12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Robbes

Samsung externe DVD brander ook op Mac?

valt vandaag het krantje van de Media Markt op de mat…. Iemand enig idee of deze wordt herkend op mijn ibook G4 zodat ik DVD’s kan bakken met iDVD?

alvast weer hartelijk dank!

Bijdrager
    computer space

Proberen. Bij MM mag je alles terugbrengen. Ik geef je 99% kans.

Bijdrager
    Robbes

hehe, dan ga ik het proberen… of is fire wire echt zo’n aanrader zoals hier op dit forum altijd wordt beweerd?

Bijdrager
    computer space

Bij branden maakt FW niet veel verschil. Met een externe HD echter wel degelijk. Mijn FW 400HD is 3x zo snel over FW dan over USB2!
    Als laatste redding is er ook nog dit:
    http://www.patchburn.de/

Bijdrager
    PB

Jep, die gaat het gewoon doen. Ik heb hem ook, prima dingetje!:wink:

Bijdrager
    Napsju

Mediamarkt de goedkoopste met zijn 66 euro?

Oja?

Bijdrager
    Esquare
    ”Napsju”

Mediamarkt de goedkoopste met zijn 66 euro?

Oja?

Voorwaarden voor onze laagste prijsgarantie gelden:
    (…) Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel (niet via internet).
    http://www.mediamarkt.nl/1/home/prijs.php3

Bijdrager
    Robbes

dames, heren,

heerlijk deze snelle reacties! dank allen. Ik schaf hem morgen aan. Ja, bij de MM want dan heb ik hem direct in mijn bezit.

groet u,

Robbes

Bijdrager
    rennified

Succes! Ik heb al eens eerder een externe Samsung DVD (lightscribe) DL brander gehaald, maar die kreeg ik niet aan de praat. Inmiddels heb ik een iets duurdere Philips 3300 en die doet het perfect, lightscribe en al!

Let us know of het werkt!

Bijdrager
    Robbes

!@#!@#!@#!@# heb ik dat ding binnen, is de voeding brak… Kan dus geen DVD branden. Ga morgen ruilen.

Bijdrager
    Robbes

Zo, nieuwe vandaag opgehaal…

yes, hij wordt nu herkend door Macosx… Met Toast kan ik nu dus ook DVD’s branden. Maar…. In iDVD krijg ik nog steeds de melding als ik het programma opstart “geen dvd brander gevonden, u kunt dus alleesn projecten maken en niet branden” en in het menu in iDVD “Archief” kan ik “dvd branden” niet aanklikken. Deze optie is namelijk grijs…

Ik kan DVD projecten nu wel op DVD krijgen, maar ik meot ze dan eerst als een image archieveren en dan pas op de juiste manier branden. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik deze tussenstap kan voorkomen en direct vanuit iDVD met mijn externe branden een DVD kan bakken?

groeten,

RobbeS

Bijdrager
    Robbes

huh, ik blijf lekker met mezelf kletsen zo. Voor de volledigheid van dit topic en het antwoord op

yes, hij wordt nu herkend door Macosx… Met Toast kan ik nu dus ook DVD’s branden. Maar…. In iDVD krijg ik nog steeds de melding als ik het programma opstart “geen dvd brander gevonden, u kunt dus alleesn projecten maken en niet branden” en in het menu in iDVD “Archief” kan ik “dvd branden” niet aanklikken. Deze optie is namelijk grijs…

Ik kan DVD projecten nu wel op DVD krijgen, maar ik meot ze dan eerst als een image archieveren en dan pas op de juiste manier branden. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik deze tussenstap kan voorkomen en direct vanuit iDVD met mijn externe branden een DVD kan bakken?

zie dit draadje:

Zoekfunctie doet toch wonderen…:D

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.