4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

Samsung A5 (2016) verbinden met Mac

Iemand hier die toevallig een Samsung telefoon heeft en deze kan connecten met de Mac?

Eerst Kies geinstalleerd > melding u moet overstappen naar Smartswitch nou dan doe je dat, en dan is de link naar het download programma al niet juist maar vind je uiteindelijk via Google wel een Smartswitch voor Mac. Deze geeft ook aan geen connect. Start uw toestel opnieuw. Nou al doe je dat honderd keer, geen verbinding.
    Dus via facebook naar samsung 2 dagen discussie, kijk of u uw toestel terugvind bij my computer, ik gaf toch al duidelijk aan dat ik een MAC had en mijn bedoeling was om video bestanden voor een VR programma vanuit de Mac op de geheugenkaart van de Samsung A5 te plaatsen. Mijnheer u moet Smartswitch gebruiken. Blijkt uiteindelijk dat dit programma alleen tussen 2 telefoons gebruikt kan worden.
    Uiteindelijk blijkt dat je alleen via Windows bestanden heen en weer kan schuiven.

Ook Android File Transfer werkt niet meer, geeft ook steeds aan: geen device gevonden en sluit dan af.

Is dit vanwege incompatibliteit met OS Sierra?

Bijdrager
    KarelWillem

Ken je Airdroid (app op je telefoon, site op je Mac)?

Wekt zó fijn, en scheelt zoveel gesodemieter.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 9 maanden geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    bonestaak

Nog niet, zojuist airmore opgehaald, daar kan je in ieder geval dus bestanden mee op je telefoon < > Mac verschuiven.

Ik ga eens naar airdroid kijken, (lijkt mij een zelfde soort programma).

Bijdrager
    bonestaak

Je moet bij Droid ook een Mac client hebben maar zo op het eerste oog lijkt het veel eenvoudiger te werken dan Airmore.

Bedankt

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.