2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    austonian

Samenwerking Entourage 2004 en Exchange 2000

Al sinds enige tijd (ongeveer een jaar…oeps) probeer ik Entourage te laten werken met onze Exchange server. Navraag bij bedrijven heeft tot nu toe niet veel opgeleverd dus vandaar richt mij tot dit hooggeleerd publiek.

Het probleem zit m voornamelijk in het niet sychroniseren tussen biede “programma’s”.
    Zo valt de data die ik in de agenda verwerk niet bekijken te lezen in MS Outlook en hetzelfde geldt voor de vergaderfunctie.

Verder loopt het ophalen van de post met een vertraging en komt de post ook niet automatisch binnen.

Ik ben benieuwd of er iemand is die zich in deze problemen herkend.
    Bedankt voor de aandacht.

Bijdrager
    DeX

In ‘mijn’ Entourage heb ik een account gemaakt waarmee ik de mail van m’n werk uitlees – ook via Exchange 2000. Maar volgens mij werkt het standaard zo dat de mail die je op je werk ophaalt, thuis niet meer opgehaald wordt; en vice versa. Hier valt natuurlijk wat voor te zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je in Entourage 2004 een identieke kopie van de account op je werk wilt hebben – maar volgens mij wordt deze functionaliteit simpelweg niet ondersteund? Bij de instellingen kun je alleen aangeven welke items je naar de server wilt synchronizen.. En bij het tabblad Delegates staat dat je voor het ophalen van kalenderinformatie, etc. Outlook nodig hebt…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.