10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    frogger

samenvoegen foto's bibliotheek

Beste,

Ik heb 2 bibliotheken. 1 op de externe en 1 op de interne harde schijf. Hoe voeg ik deze samen op mijn externe harde schijf?

Bijdrager
    Beech

Gebruik je ook iCloud ?
    Je kunt niet twee bibliotheken samenvoegen. Hoe groot zijn je bibliotheken ?

Hier wat informatie.
    En dit is ook de moeite waard om door te lezen.

Bijdrager
    frogger

iCloud gebruik ik niet althans niet de betaalde variant. De bibliotheek die ik wil samenvoegen met de externe hd is 10GB ongeveer.

Bijdrager
    GoeieDag

Ook zo veel info… Zal niet beginnen over hardware, of de versie van het OS.
    Maar heb je het over Bibliotheken behorende bij iPhoto of bij Foto’s?

Bijdrager
    frogger

YO, iMac eind 2013 met El Capitan, gringo!
    De bibliotheek hoort bij het programma Foto’s, ja lekker makkelijk hè dat ze het zo hebben genoemd

Bijdrager
    GoeieDag

Mee eens. Aan jou om duidelijkheid te scheppen/behouden in je draadje.

Ik zou het als volgt doen: de bieb die je wilt samenvoegen met de andere even openen in Foto’s, vervolgens alle foto’s selecteren (dus in het progr. Foto’s) en dan via Archief>Exporteer in een mapje brengen. Nu die andere bieb in Foto’s openen, en de map met de foto’s map op Foto’s gooien (importeren). Klaar.

Bijdrager
    McPim

Hier staan de opties, ze hebben allemaal hun (kleine) nadelen. Die van GoeieDag staat er als 2e tussen. You choose:)

Bijdrager
    GoeieDag

Ik zou dan ook enkel de bewerkte exporteren. Je heb al de aanpassingen gedaan die je nodig vond; waarom zouden de originelen nog echt van belang zijn? De EXIF data blijven behouden, ook op deze manier.

Bijdrager
    frogger

Bedankt!

Bijdrager
    GoeieDag

Betekent dat dat het is gelukt?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.