2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    pinkzappa

samengebruik, netwerk problemen

e zijn met een zesftal computers met mekaar verbonden. Een paar werken onder Panther. Andere met Jaguar en een enkele Windows 98.
    Het probleem zit wanneer ik de ene dag vanuit een Panther machine wil linken met een ander Panther systeem, een verbinding kan maken met diens externe schijven, de andere dag verschijnen deze schijven als een map waar niks inzit. De dag daarop kan ik dan weer wel aan die schijven. Ik vind geen enkele logisch verklaring voor.
    Net zo met de Windowsmachine. De ene keer kan je inloggen via een WORKGROUPmap en werkt PCMACLAN niet. De andere dag kan je alleen met PCMACLAN aan die Windows machine of zelfs helemaal niet. Er zit geen logica in.

Bijdrager
    Macosx

Ben blij te horen dat jij ook zulke ervaringen hebt, ik dacht het zal wel aan mij liggen. Werk ook met PCMaclen enzo, ik dacht vandaag ook waar blijft mijn windows op het netwerk, maar na even weg te zijn geweest was alles plots weer ok. Snap er tot nu toe ook niet veel van. Ben op een gegeven moment maar met FTP gaan werken. Onder tussen rommel ik maar gewoon wat verder.

:finderoud:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.