4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Salling Clicker installeren zonder WAP

op dit moment ben ik nogal in de weer met het idee om mijn PB G4 te gaan bedienen via mijn Moto PEBL. Alleen het enige probleem wat ik nu al tegenkom is dat je SC moet installeren via WAP. Nou heb ik bij mijn provider geen WAP functie aangevraagd en kan ik het dus ook niet via WAP installeren.
    Weet iemand een manier om deze SC zonder de bijkomstigheid van WAP te installeren?

ook maak ik gelijk gebruik van dit topic om te vragen of iemand een goedkope draadloze telefoon weet om met skype te kunnen bellen.

Bijdrager
    Xigh

Zoals je ziet hoef je niet persé Wap te gebruiken.
    Ik heb de nieuwste versie van het programma en heb deze legaal, dit is wat er dan staat.

Bijdrager
    Mr.Mark

oh, dan moet ik dat zo toch eerst maar es proberen.

wat ik dan raar vind is dat er het volgende staat bij de Moto PEBL in de lijst met ondersteunde modellen:

Install client from wap.salling.com. Operator-branded versions of this model may not work; Cingular and T-Mobile will NOT work for now; you will get an error when trying to connect.

Bijdrager
    Xigh

Probeer gewoon de Trial versie even. Die is geloof ik precies hetzelfde als de volledige versie alleen is hij beperkt tot 30 keer klikken en dan moet je weer opnieuw connecten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.