9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Statics

Salling Clicker alternatief

Ik heb de trial van salling clicker geinstalleerd en het werkt allemaal perfect (moet maandag presentatie houden) maar nu ben ik eigenlijk op zoek naar een alternatief want ik vind 23 dollar toch een beetje aan de dure kant, of iemand moet nog ergens een serial hebben liggen:wink:

Dus bestaat er een alternatief voor salling clicker? Eigenlijk gewoon de functie om via mijn pda de slide verder te klikken? En niet aankomen met een draadloze muis.

Moderator
    unSOUND

Als je het een mooi stukje software vind, betaal het dan gewoon. :roll:

[size=9:c602f53524]En kom alsjeblieft niet met die “maar ik ben zo arm” bullshit….[/size:c602f53524]

Bijdrager
    Statics

Ja maar ten 1e moet ik als het goed is met creditcard betalen (die ik niet heb) en ten 2e waarom zou ik in principe 23 dollar uitgeven terwijl ik het misschien alleen maar maandag gebruik.

Bijdrager
    kontheur

het is wel lastig te betalen als je geen CC hebt…
    Een echt alternatief is er niet, ligt er ook aan welke GSM je hebt…
    Romeo is geloof ik zo’n soort programma. Zoek daar maar eens op.

Bijdrager
    GIJay
    ”Statics”

Ja maar ten 1e moet ik als het goed is met creditcard betalen (die ik niet heb) en ten 2e waarom zou ik in principe 23 dollar uitgeven terwijl ik het misschien alleen maar maandag gebruik.

Omdat het misschien 20 euro is… Ik ken menig feestje waarvan de inkom ook 20 euro is maar waar niemand over zeurt. Dat is ook maar voor 1 avond.

Bijdrager
    Gerjan
    ”Statics”

Ik heb een tijdje geleden ook Sailing Clicker gekocht, geen moment spijt van gehad. Het werkt gewoon lekker. Je hoeft het trouwens niet alleen voor presentaties te gebruiken he? 8)

Bijdrager
    Gijs Raggers

Als je er geen 20 euro voor over hebt dan ga je maar met je muis staan kloten. Ik krijg wat van die allesoverheersende ‘het moet gratis anders ga ik naar die ander’ metaliteit. Wat een gezeur.

Moderator
    unSOUND

Precies. Het is een prachtig stukje software, en de 20 euro zeker waard…

Bijdrager
    bennie

Hij mag toch zeker wel naar alternatieven vragen…? Zou gek zijn als ie het niet deed!

Romeo is inderdaad een aardig alternatief.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18573

succes!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.