8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    pinkie

Safe picture locatie

Na de upgrade naar OSX10.3.9 en dus ook Safar 1.3 kan ik niet meer kiezen waar ik mijn te downloaden plaatjes wil hebben. De enige optie is die locatie die ik in preferences alds download locatie heb aangegeven. Vroeger kon ik zelf aangeven waar een bestand naar toe moest d.m.v. ctr-click en het bijbehorende contextueel menu.

Iemand anders hetzelfde probleem en misschien een oplossing?

Rien

Bijdrager
    Nikita

Slepen naar de map waar je ‘m in wilt hebben…

Bijdrager
    yabbanoname

Tja, ff wachten met SpotLight boeit dat niet meer …
    (t wordt wel een zooitje ook al kan je t allemaal nog terug vinden)

YO

Bijdrager
    Turbanus

Dus hoe slimmer de app’s, zoals b.v. Spotlight, des te grotere puinhoop je ervan kunt maken. En als het dan een keertje onbruikbaar is, komt de ellende boven drijven……
    Gewoon zelf blijven achiveren is naturulijk de verstandigste optie. Slepen dus.

Bijdrager
    pinkie

Bedankt, slepen is natuurlijk een hele goeie, had ik zelf kunnen bedenken:)
    ‘k vond het zo gemakkelijk om het via het contextueel menu te kunnen doen:x

Rien

Bijdrager
    pinkie

helaas, slepen werkt ook niet meer. Wanneer ik probeer een afbeelding naar een map te slepen springt het plaatje gewoon terug en that’s it.??????:evil:

Bijdrager
    Nikita

Naar het bureaublad slepen is geen probleem, en naar een mapje slepen werkt hier ook gewoon… :?

Bijdrager
    pinkie

het werkt weer, het slepen bedoel ik. Ik had ergens ingestels dat al mijn andere applicaties gesloeten worden behalve de actieve en dat verhinderde het slepen. Blijft het “probleem” dat ik nog steeds niet in het contextueel menu kan kiezen waar ik mijn te downloaden afbeeldingen wil neer pleuren

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.