7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vogel

Safari weg na installatie???

Kreeg net een belletje van een vriend, die per ongeluk ooit Safari had gewist van z’n G5 (Leopard 10.5.8) en het nu opnieuw wil installeren. Hij had Safari 5.0.1 voor Leopard gedownload, alle stappen gevolgd, de Mac herstart en Safari was… foetsie! Een spotlight zoekopdracht leverde niets op.
    Ik heb net aan de telefoon een nieuwe installatie gevolgd, alles prima, maar weer geen resultaat. Hij is als beheerder ingelogd en heeft geen andere accounts. Hoe kan dit?

Bijdrager
    Vinhelper

Geen idee, wat gebeurt er als je Safari 4 installeert?

Bijdrager
    vogel

Kan ik vragen, maar 5 moet werken op een G5.

Bijdrager
    Maverick9898

Nou niet per se op een G5, op OSX Leopard gewoon. Maakt niet zoveel uit wat voor computer je hebt, als ie maar Leopard draait.
    Ik snap niet zo goed dat ie Safari heeft weggegooid. Als niks anders kan ie altijd nog OSX Leopard opnieuw installeren. Safari zit gewoon standaard in OSX.

Bijdrager
    kj.web

je kan met een truuc safari herinstalleren:
    http://www.appletips.nl/standaard-os-x-applicaties-opnieuw-installeren/

Geen idee of het ook met de leopard dvd werkt

Weet niet of je dit zonet deed, of dat je safari downloade.
    Als deze werkt, via het appeltje updaten

Bijdrager
    Hansi2124

Staat de “gewiste Safari” misschien nog in de prullenmand? In dat geval kan het gewoon weer in de programmamap gedropt worden natuurlijk….

Bijdrager
    vogel

Nee, die is weg. Vraag me niet waarom…
    Originele dvd dan maar proberen, al begrijp ik niet waarom je dan een Mac versie nan downloaden via de Apple site…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.