6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Kleijberg

safari web materiaal onverwacht gestopt

Ik heb geen idee wat dit precies betekent,en wat ik er eventueel aan zou kunnen doen
    Krijg deze melding regelmatig.
    wie heeft hier een begrijpelijke uitleg voor
    b.v.d.

Bijdrager
    Maywood

Die melding krijg ik ook af en toe!
    Er zitten nog wat kinderziekte’s in Mac OS Sierra neem ik aan !
    Want ik vind het opstarten ook lang duren dan bij El Captain!

Bijdrager
    Shmoo

Dat betekent dat een element op een site in de achtergrond Safari heeft laten crashen. Maar Safari is slim opgebouwd zodat de hele app niet meteen afsluit en jij dus wel nog steeds gewoon door kunt gaan met surfen in andere vensters of tabbladen.

Kortom. Wanneer je zo’n melding krijgt moet je even onthouden op welke site je was en wat je aan het doen was op dat moment want dan is er iets niet goed op deze site.

Oplossen van het probleem begint dan altijd met het uitschakelen van de extensies in Safari. Dan nogmaals proberen en via CMD + Alt + I web inspector kun je zien wat er mogelijk fout gaat.

Anoniem

Ook regelmatig deze melding onder 10.10.5 sinds de laatste safari update, er zit blijkbaar iets niet helemaal lekker in het programmeerwerk.

Bijdrager
    koen

Dit wordt veroorzaakt door fouten in de website, en heeft dus niets te maken met Sierra. Behalve dan dat misschien meer fouten nu worden opgemerkt door Safari.

Bijdrager
    MDF

Ik werk op mijn werk nog onder 10.9.5 (bewuste keuze om niet te upgraden) en heb sinds enkele maanden er in Safari ook last van.

Deze melding krijg ik op verschillende websites – zelfs onemorething.nl:) – maar het ‘fenomeen’ is precies tijdsgebonden.
    Sommige dagen héél wat meldingen, op andere tijdstippen soms weken geen enkele melding.

Bizar…:-)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.