8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    SunKeeper

Safari vult Top Sites niet meer verder aan

Voor een kennis heb ik een korte vraag. Ik kan er vooralsnog geen andere topics over vinden. Heeft iemand die wel gevonden, graag linkje.

Installatie van OS X is begin 2014 schoon gedaan met Mavericks en een paar maanden geleden naar Yosemite geüpgraded.
    Mac Pro mid 2010.

Sinds de afgelopen maand vult Top Sites in Safari niet meer verder dan vijf sites, die ook niet meer veranderen.
    Safari kun je niet meer opnieuw instellen omdat die optie weg is. Al wel de mappen van Safari in ~/Bibliotheek/Caches weggegooid, maar dat heeft niet geholpen.

AdwareMedic heeft resten van Genieo verwijderd. Mocht dat mogelijk gerelateerd zijn.

Misschien weet iemand de oorzaak, alvast bedankt.:)

Bijdrager
    Shmoo

Zo ver ik weet is daar niets aan te doen. Ik heb dit met een 2011 iMac. Gewoon één zo’n tegel is weg uit Safari en die is op geen mogelijkheid terug te brengen. Wachten totdat ze bij Apple eindelijk eens klaar zijn met hun updates.

Geblokkeerd
    Anoniem

De oorzaak? Yosemite..

Moderator
    Night

Eerder een bug in iCloud: Schakel de Safari optie in iCloud uit (via je iPhone). Dan zou het weer moeten werken.

Bijdrager
    csteelooper

@Usain Ga een ander uit z’n concentratie halen of zo… Zomaar overal Yosemite de schuld van geven voegt niets toe en is dus zinloos! Geef, als je zoiets gaat lopen roepen, in ieder geval een verklaring van het waaróm. En kom dan niet aan met zoiets als “Yosemite is gewoon crappy”, zoals je in talloze andere topics hebt gedaan…

On topic: bij mij werkt ‘Top Sites’ gewoon zoals het hoort. Gaat het op andere apparaten wel goed?

Hier zijn er ook 11 tegels waar ik denk dat het er 12 zouden moeten zijn, maar de tegels veranderen wel…

Geblokkeerd
    Anoniem

@Night wat als je geen iPhone hebt? Verder zijn er geen andere apparaten met mijn iCloud gekoppeld. Ik heb nog maar 3 gevulde tegels en deze veranderen niet.

Off-topic: @csteeloper: Jouw reacties zijn nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Je reageert op reacties die je niet aan staan?? En je zegt dat het bij jou wel werkt… Ik mag gewoon zeggen wat ik vind en Yosemite is nou eenmaal de oorzaak van veel “problemen”.

Bijdrager
    SunKeeper

Er is nog wel een iPhone 4 met iOS 7 en een MBP met Yosemite in het spel. Ook nog een 2009 iMac, maar die staat bijna nooit aan. Verder geen devices.

Ik ga het communiceren, kom later hier terug. Thanks iedereen!(y)

Moderator
    Night

Succes!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.