6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jasper050

Safari vraagje

Normaal gesproken staan al mijn geopende internet sites keurig achter elkaar in de bladwijzer balk zo dat ik moeiteloos van de ene naar de andere site kan switchen.
    Sommige sites (bijv. chat sites) open in een soort popup venster. Dan wordt het lastiger om te switchen omdat je dan (in dit geval) de chat pagina moet minimaliseren om weer bij je bladwijzer balk te komen.

De vraag: kan ik zo’n site naar de bladwijzer balk brengen of is er een andere truck om makkelijker te switchen?

Jasper050

Bijdrager
    bartv

Met Exposé (F10) of misschien COMMAND+` (links van de z-toets)?

Bart

Bijdrager
    xkrprtl

Onder venster in de menubalk staan alle vensters die je open hebt netjes onder elkaar. Overigens haalt F10 alleen het actieve venster naar voren. F9 toont alle vensters. (standaard exposé configuratie)

Bijdrager
    Sachin

Op AZERTY gaat dit alleszins (of dat ook zo is bij QWERTY weet ik niet)

Apple toets + “>” (pijltje) om door vensters te lopen van éénzeflde programma. Dus net zoals Apple toets + “tab” maar dan voor hetzelfde programma:)

Bijdrager
    fistkikker
    ”larridon”

Op AZERTY gaat dit alleszins (of dat ook zo is bij QWERTY weet ik niet)

Apple toets + “>” (pijltje) om door vensters te lopen van éénzeflde programma. Dus net zoals Apple toets + “tab” maar dan voor hetzelfde programma:)

Op qwerty is dat [command] en ` (backtick, tussen de [shift] en de z)
    [command] [tab] is hetzelfde op azerty en qwerty

Bijdrager
    jasper050

dank allemaal, appeltje backtick werkt prima

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.