7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Nick Nack

Safari: Volledig scherm.

Ramp.

Toen een vriend van mij gisteren achter mijn Apple zat. Had hij na 1 uur eindelijk iets gevonden dat volgens heb klote was (Hij is een vista gebruiker. BAH).

Hij zeurde over het feit dat je in de internetbrowser niet de volledig scherm knop hebt. In Internet Explorer (BAH) heb je zo’n vierkantje, de middelste van de drie knopjes, die hem schermvullend maakt, bij Safari vergroot hij hem alleen naar hoe de site bedoeld is. (Zei hem al dat dit beter is, vooral met de hoge resolutie, maar hij blijft maar zeuren.

Weet iemand hoe je dit doet? Zodat ik deze Vista (BAH) gebruiker de mond kan snoeren!

Bijdrager
    AdriaanB

opera

Bijdrager
    Nick Nack
    ”pietsnot”

opera

Sorry,

Ik blijf echt bij Firefox, Camino & Safari.

Dus no Opera for me.

Andere suggesties?

Moderator
    unSOUND

Da Saft plugin voor Safari.

( Maximaal scherm zou verboden moeten worden, vreselijk onhandig in combinatie met Apple’s “alles is te slepen” principe )

Bijdrager
    Lustigson

Afhankelijk van je schermresolutie, vul je in je adresbalk het volgende in (bijvoorbeeld 1440×900):
    [code:1:bb3e32c5ad]javascript:window.resizeTo(1400,900);[/code:1:bb3e32c5ad]
    Als je dit vervolgens als shortcut in een of andere knoppen-/bladwijzerbalk zet, kun je ‘m altijd (her)gebruiken.

Maar het blijft crap. :sealed:

Bijdrager
    petitmal

Heeft toch niks met de besturingssystemen te maken? Maar gewoon met de programma’s die je op de systemen kunt draaien? Explorer voor Vista heeft zo’n optie en Opera voor OSX ook…dus daarmee
    kun je die vriend toch de mond snoeren? (Hoef je zelf nog niet die programma’s te gebruiken…)

Toch?

Bijdrager
    Oppie

Als jet het lipje rechtsonder versleept naar de hoek, kun je ook het hele scherm vullen (moet je dat formaat venster als laatste sluiten, blijft die instelling behouden). Zo heb ik op mijn PB 12″ altijd Safari full screen… no sweat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.