21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:

Bijdrager
    Marc

Safari v67

Safari build 67 is er,hoewel niet officieel.
    Met…. tabbar en autofill

h**p://fileavenue.net/index.php?q=safari+67&action=search1&ids=10

Bijdrager
    Marc

Wanneer je v67 op je mac zet en tracht op te starten zal deze crashen.
    reden is dat deze build alleen geschikt is voor de Engelse taal.
    Ctrl click op het safari icoontje, open talen en vink alle talen uit behalve Engels;
    V67 werkt nu goed.

Bijdrager
    Leo

kan et dat da nog nie helemaal op punt staat:oops:

Bijdrager
    Marc

tuurlijk…is nog altijd beta

Bijdrager
    Leo

Probeer nieuw window en tlukt nie:|

Bijdrager
    Marc

hier werkt alles normaal

Bijdrager
    ParadoX

thnx vor de tip bij mij crashtie ie ook steeds:(

Bijdrager
    Marc

zie mijn tweede item om crashen te voorkomen !!!

Bijdrager
    Jan-Willem

hij is echt te cool. Allemaal extra prefs ( en ik kick op instelingen) een nieuw knopje en og veel meer.
    mijn weekend kan niet meer stuk.

Bijdrager
    Leo

bij mij lukt da new window nu ook:) twas alleen bij de eerste keer da kik v67 draaide pijs ek voor de rest is et ook vrree wijs:D

Bijdrager
    Stof

Voor wie hem niet wil/kan installeren, maar wel wil kijken: een screenshot

Gerucht: Omdat nieuwe versies telkens meteen uitlekken schijnt Apple te stoppen met het verstrekken van developerseeds. Een deelnemende developer zou een mail van Apple daarover hebben ontvangen:

”Due to Safari 67 postings to the internet, we have closed the Safari Seed project. We know that the majority of you are not responsible for the leaks to the internet, and we sincerely appreciate your feedback, time and effort with this project.”

Bijdrager
    Jan-Willem

:cry:

Bijdrager
    June

Nou ik ben blij te zien dat hier wel gewardeerd word als een link van zo’n safari leak word geplaats. ik heb het zelfde gedaan op OSX Hints en daar waren ze niet zo blij mee.

lees maar mee:
    http://forums.macosxhints.com/showthread.php?s=&threadid=10432

Bijdrager
    Ruben
    ”June”

Nou ik ben blij te zien dat hier wel gewardeerd word als een link van zo’n safari leak word geplaats. ik heb het zelfde gedaan op OSX Hints en daar waren ze niet zo blij mee.

Ik kan het in elk geval ZEER waarderen hoor! Hartstikke tof!:-) En als anderen er problemen mee hebben dan downloaden ze ‘m toch gewoon NIET?:evil:

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ook ik kan het zeer waarderen…. ben alleen wel benieuwd wat Adriaan er van vindt….:)

Moderator
    Adriaan Mol

Fijn, ik had ‘m zelfs een paar dagen eerder. :roll:

Zoals ik een keerder heb gezegd; het gaat hierover niet om betaalde sofware. Je doet naar mijn mening weinig mensen pijn door alvast een eerdere Safari beta te bekijken. De enige die in de problemen kan raken is jezelf, omdat de software misschien niet hoord te werken zoals het zou moeten werken.

Als er een link naar een Photoshop beta was geplaatst is dit natuurlijk een ander verhaal. Het is ook geen gratis software.

Bijdrager
    Gijs

Ik vind dat Apple groot gelijk heeft om hiermee te stoppen. Al dat gegeil op nieuwe beta’s, daar word je niet vrolijk van. Apple’s goede naam kan er mee naar de maan gaan, omdat het nota bene om testbeta’s gaat. Die zijn zelden stabiel natuurlijk. Helaas kunnen veel mensen zich niet beheersen om die toch op internet te gooien. En nu kunnen we dus voortaan langer wachten op nieuwe versies, omdat het testen langer gaat duren. Eigen schuld, dikke bult.

Bijdrager
    Mac Cloud

Ik heb m ook,bedankt.
    Hij crashte meteen en ik heb geprobeerd die andere talen uit te zetten,maar het vlakje waar dat moet blijft grijs en ik kan dan die vinkjes niet uitkrijgen.:evil:
    Staan mijn instellingen ergens verkeerd ?

Bijdrager
    Mac Cloud

Nou,het werkt hoor,moest m eerst even naar mijn buroblad kopieeren :D

Bijdrager
    MacAttack
    ”Gijs”

Ik vind dat Apple groot gelijk heeft om hiermee te stoppen. Al dat gegeil op nieuwe beta’s, daar word je niet vrolijk van. Apple’s goede naam kan er mee naar de maan gaan, omdat het nota bene om testbeta’s gaat. Die zijn zelden stabiel natuurlijk. Helaas kunnen veel mensen zich niet beheersen om die toch op internet te gooien. En nu kunnen we dus voortaan langer wachten op nieuwe versies, omdat het testen langer gaat duren. Eigen schuld, dikke bult.

Je hebt hier echt wel gelijk in. Apple zou zelfs als je dit forum soms leest, geen beta’s meer moeten uitbrengen. Als je de bakken kritiek leest die de beta van Safari hier krijgt dan merk je dat de meesten niet blij zijn dat zij een beta mogen testen. Ze beschouwen het al onmiddelijk als een finished product en dat moet dan ineens meer kunnen dan alle browsers nu al tegelijk kunnen.

Bijdrager
    Jan-Willem
    ”MacAttack”
    ”Gijs”

Je hebt hier echt wel gelijk in. Apple zou zelfs als je dit forum soms leest, geen beta’s meer moeten uitbrengen. Als je de bakken kritiek leest die de beta van Safari hier krijgt dan merk je dat de meesten niet blij zijn dat zij een beta mogen testen. Ze beschouwen het al onmiddelijk als een finished product en dat moet dan ineens meer kunnen dan alle browsers nu al tegelijk kunnen.

Ik ben er wel heel blij mee, en neem die sproadische crashes voor lief.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.