16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    justi

Safari (v56)

Voor rabobank gebruikers…
    Zie mijn homepage voor Safari (v56).
    Een aantal bugs goed verholpen en de rabobank werkt goed op een weergavebug in de adresboek na… maar deze werkt wel!
    Wat direct zichtbaar is is dat het window nu wel netjes in het midden van je scherm start ipv ergens in een hoek wanneer je safari start…
    Have fun! :lol:

Bijdrager
    thomdebom

Heeeee hotmail doet het nu ook goed!!!
    En nu kan ik gewoon Rabo internetbankieren!!!
    Nu kan ik Internet Explorer echt weggooien!!!

Dankjewel lieve Justin :D

Bijdrager
    Sage

Heb je dit nu zelf gedaan? Die bugs verholpen? :?

Bijdrager
    nankovic

justi, verklaar je nader! hoe heb je dit voor elkaar gebokst? (mag dit?) En als straks een udate komt van Apple, is dan alles voor niks geweest?

Dit bericht is overigens met jouw v56 gepost.

Bijdrager
    OMT-fan

leek me het ultieme genot, geen netscape meer nodig voor Rabo……
    Maaaaaarrrr…… HELP HET WERKT NIET!!!!!!!!

Ik krijg na het invoeren van toegangscode, een scherm dat ik het venster moet sluiten en er gebeurt verder niks

Overigens, als ik heb ingelogd, geeft ie direct een scherm, met de melding,

Doorgestuurd….met een knop voor OK, je moet dat wel aanklikken anders blijft ie wachten…. en dan …. bovenstaande melding.

?????????????

Bijdrager
    maceddy

Wows, ik dacht dat de v51 al snel was (56k modem)..
    Maar deze v56 slaat alles…

Wat een snelheid laat het ding die pagina’s!!

Bijdrager
    justi

Even voor de duidelijkheid, ik heb natuurlijk deze update niet gemaakt… Zou het wel willen maar ik heb hem gewoon ergens op het net gevonden via KDX….
    Over de rabobank, geen problemen alleen dan met het weergeven van het adresboek, maar verder geen rare dingen.
    Het zou goed kunnen dat er mensen zijn wel problemen blijven hebben maar dat was ook zo met bv v51 enz. misschien ff alles van safari op je mac opschonen en opnieuw installeren?
    Ik gebruik MacOS 10.2.3…

Bijdrager
    Jan-Willem

beter dat hotmail het doet (alleen doe ik het nu via mail:-D )
    helaas doet postbank internetbankieren het nog niet :evil:

Bijdrager
    Castor

Justi, you rock!

Bijdrager
    PeterH

Ik snap niet waarom Apple die builds niet gewoon vrijgeeft voor downloaden, net zoals de nightly builds van Chimera. Dan krijgen ze toch betere continu feedback lijkt me.
    Ik geloof dat ze zelfs al bij build 61 zijn.

Peter

Bijdrager
    Dennis Bijl

He, de http://www.telefoongids.nl doet het ook! life is getting better and better with safari

Bijdrager
    Aleida

Ik merk geen verschil tussen beide, behalve dan dat, als ik de nieuwe versie op mijn bureau blad wil plaatsen, ik een bericht krijg dat ik niet bevoegd ben om dit te doen, waaraan zou dit kunnen liggen?

Aleida

Bijdrager
    Aleida

Ik zit al een half uur te wachten totdat mijn betalingen verstuurd worden naar de rabobank, het werkt voor geen meter en zal toch internetexplorer moeten gebruiken, althans voor de rabobank,

Aleida

Bijdrager
    chonazz

ik zie ook geen verschil! safari doet het nog steeds niet!
    iedere 5 min krijg ik weer te horen dat het programma safari onverwacht gestopt is! als ik text wil copieren via sneltoets, of ik wil safari verbergen… eender wat! hij houd er gewoon mee op! iemand die weet waar dit aan liggen kan?

Bijdrager
    pepe

Gooi maar weer weg jongens. Apple heeft al v60 uitgebracht!!

Bijdrager
    justi

Het was wel even leuk toch? om een hogere versie te hebben die nog niet was uitgebracht… :lol:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.