13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Paul Rubert

Safari toont opeens geen layout, alleen blauwe en zwarte tekst

Sinds gisteren toont Safari geen layout meer op de pagina’s die ik laad, hij toont alleen tekst en af en toe een afbeelding. Ik dacht even gewoon mijn mac herstarten, maar het heeft niet geholpen. Dit gebeurt niet met Firefox of Chrome.

Weet iemand wat hier aan de hand is? Het was na de update van Snow Leopard met de Mac App Store, ook al weet ik niet meer of er een update van Safari was.

Bijdrager
    smalle50

Al eens Safari-Stel Safari opnieuw in geprobeerd? T’is maar een idee ze, weet ook niet wat er mis is.

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je misschien een plugin geïnstalleerd die niet compatible is met deze versie van Safari?

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Heb je dit geactiveerd? “Schakel stijlen uit”

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dat gebeurt sinds ongeveer een week bij mij ook, maar niet vaak (1 op de 20 keer schat ik)
    En een “re-load” (?-R) van de web-page werkt dan altijd.
    Ik heb versie 5.0.3. Niks veranderd, niks geïnstalleerd…

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk dat TS het al opgelost heeft, anders was hij wel teruggekomen….:confused:

Bijdrager
    Nazaiaow

Als je Adblock uitschakelt is je probleem als het goed is verholpen. Wat je ook kan doen is uit je Bibliotheek de Safari-map verwijderen (wel ergens opslaan als back-up) en dan Safari opnieuw opstarten.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Beetje rigoureus he?
    Want je verwijderd dan alles (bookmarks, history, extensions, downloads, formvalues, topsites)…
    Terwijl deze geen van alle iets te maken hebben met het renderen van een webpage.

Bijdrager
    Pheaunics

Ik heb sinds kort eenzelfde probleem. In Safari (5.1 op OSX 10.6.8) worden alleen, voor zover ik kan nagaan, belastingdienst.nl en toeslagen.nl niet goed gerenderd. Cache en cookies zijn al verwijderd en AdBlock gebruik ik niet. Geen heel schrijnend probleem, maar wel verdomd lastig als je gebruik wil maken van de rekentools op de sites.. Iemand suggesties over een oplossing? Bedankt alvast!

Bijdrager
    Hansi2124
    Bijdrager
    Pheaunics

Excuus! Heb de zoekoptie wel gebruikt, maar dit leek de laatste post die hierover ging.. Bedankt voor de verwijzing:)

Bijdrager
    Hansi2124

Graag gedaan.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Pheaunics op 30 juli 2011

In Safari (5.1 op OSX 10.6.8) worden alleen, voor zover ik kan nagaan, belastingdienst.nl en toeslagen.nl niet goed gerenderd

Hier geen probleem met deze sites. En ik gebruik wel adblock…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.