3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    riji

Safari toont geen downloadsnelheid meer?

Sinds ik de laatste versie van Safari (Versie 9.0 (10601.1.56.2) heb geïnstalleerd (nog Yosemite) toont die mijn downloadsnelheid niet meer.
    Ik denk dat dit niet te verhelpen is?

Ik heb overigens nog een andere, eigenaardige ervaring met Safari op mijn imac 5K: als ik wil scrollen gebeurt het soms dat in de plaats daarvan ongewild (niet aangesloten) delen van het scherm omhoog of omlaag gaan. Kent iemand dit?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Dat was mij ook al opgevallen — dat de downloadsnelheid niet meer weergeven wordt, bedoel ik. Ik snap het nut er ook niet precies van, maar ik kan zo snel geen manier vinden om het eventueel terug te krijgen.

Andere ellendigheid zit in het webinfovenster: dat blijft niet staan op dezelfde tab wanneer je de pagina herlaadt maar springt elke keer naar één bepaalde terug, en dat is machtig ellendig als je iets in de gaten wilt houden aan een site waaraan je zit te bouwen. Verder werken in het codevenster daar de toetsen ↖︎ en ↘︎ ineens zoals de Home- en End-toetsen onder Windows in plaats van wat ze horen te doen op een Mac, namelijk naar het begin of einde van het venster scrollen.

Bijdrager
    riji

Een ander euvel is dat ik op een pagina soms niets meer kan selecteren met de muis behalve via het menu.
    Als ik een bookmark wil kiezen moet ik dan via Bladwijzers –> Toon bladwijzers gaan.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.