12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Dinky

Safari toevoeging .nl als standaard??

Hallo, ik heb sinds een maand of 2 een mac en leer nog veel over de gemakken.
    Wat ik echter nog niet ontdekt heb op de apple site, forums en in software is hoe ik standaard .nl achter het adres in de Safari adresbalk krijg.

Voorbeeld: als ik in de lege balk brightfm ingeef en enter druk krijg ik automatisch brightfm.com terwijl ik brightfm.nl wil.

Misschien is het wel heel simpel en een vraag niet waard… maar heeft iemand een antwoord?
    Thanks!

Bijdrager
    Turbanus

LOL….. dit lijkt me meer met Internet/netwerken van doen dan met iApps :wink:

Bijdrager
    BenVG

dit staat in de topic beschrijving van iApps

“Alle programma’s die door Apple ontwikkeld zijn (dus ook Safari, GarageBand, etc). Voor iTunes: zie apart forum.”

Dus volledig correct.

Willen de mensen eindelijk eens stoppen om telkens de vorige poster af te kraken ipv op de vraag te antwoorden. Ik word dit echt beu.

(bij deze doe ik net waartegen ik mij juist verzet, maar wil het toch ‘ns duidelijk maken)

Geblokkeerd
    Breuf

9 van de 10 reacties van die vreselijk irritante turbanus zijn geen antwoorden op de vraag. En dan maar zeuren over ‘vervuilen’. Het is hier af en toe echt een trieste boel.

Breuf

Bijdrager
    Yaris

OK, nu terug on topic. De extensie .nl kun je niet voorprogrammeren. Wat wel helpt is cookies toestaan: Safari > Voorkeuren > Beveiliging > Accepteer cookies. Veel sites onthouden de instellingen die je had de eerste keer dat je die site bezocht en tonen je dan automatisch de site met de .nl-extensie.

Bijdrager
    Turbanus
    ”Breuf”

9 van de 10 reacties van die vreselijk irritante turbanus zijn geen antwoorden op de vraag. En dan maar zeuren over ‘vervuilen’. Het is hier af en toe echt een trieste boel.

Breuf

Op verzoek van jou zal ik dat voortaan stilzwijgend wijzigen, daar ik 7 van 10 nieuw gestarte topics, het in het verkeerde subforum is geplaatst. Blijkbaar mogen onze gasten daar niet op worden gewezen, omdat U zich daaraan ergert.

Bijdrager
    Yaris

Knock him, Turb.

Bijdrager
    Turbanus

Welnee…. ik laat ze lekker zitten met hun bootmentaliteit.:wink:

Geblokkeerd
    Breuf
    ”Turbanus”

Op verzoek van jou zal ik dat voortaan stilzwijgend wijzigen, daar ik 7 van 10 nieuw gestarte topics, het in het verkeerde subforum is geplaatst. Blijkbaar mogen onze gasten daar niet op worden gewezen, omdat U zich daaraan ergert.

Een initiatief dat zeer gewaardeerd zal worden.
    Kijk Turb, je moet het zien als een schreidsrechter bij voetbal: als hij zijn werk goed doet merk je niet eens dat ie er is.

Breuf

Bijdrager
    rolph

Zeg heren goden. Als jullie zo zitten te hameren op het plaatsen van vragen in de juiste forums zou je ook eens op kunnen houden met al dat offtopic gezanik. :innocent:

Bijdrager
    Macmortsel

Laat Turbo zijn werk doen !!! Er zijn wat regeltjes nodig blijkbaar, maar het is niet omdat er LOL staat, dat dit slecht bedoeld is….

Bijdrager
    Dinky

Nou, een hele discussie over ‘wel en niet goed geplaatst’ :o terwijl ik inderdaad van Safari uitging… dus iaps. Maar gelukkig ook een antwoord dat het niet kan. Duidelijk. Bedankt!:wink:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.