11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    suriflavour

safari terughalen

Heey,

Ik had eerst gewoon de standaart safari op mijn mac. Maar ik vond het niet echt handig dus ging ik over op firefox. Ik had safari dus helemaal verwijdert. Maar firefox loopt niet overal soepel, dus ik wil eigelijk weer over op safari, maar het staat dus niet meer op mijn mac.

Kan ik het ergens downloaden? Of kan ik het terug halen (zonder veel moeite…).

ik heb een iMac 17″ core 2 duo

Bijdrager
    Yaris

Je kunt het opnieuw opladen vanaf je OS X installatie DVD.
    Zie http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=301229

Bijdrager
    suriflavour

OKe thanx!

Alleen ik weet niet zeker of ik ‘m heb gehad… ik kan ‘m nergens vinden. Alleen mijn Apple care cd

Bijdrager
    sedikit
    Bijdrager
    ronaba

Was afgelopen week ook een beetje dom en had per abuis Mail weggekieperd. Kreeg toen de tip de Combo update te downloaden om Mail weer terug te krijgen, zou voor Safari ook moeten werken.

Bijdrager
    sedikit

Als het nou allemaal niet lukt, dan kan ik je wel mijn Safari toesturen met Yousendit, maar dat hangt natuurlijk af van het systeem wat je gebruikt. Ik gebruik de Panther. Ik hoor het wel.

Edit: Ik heb even op mijn install cd’s gekeken, maar ik kan nergens de package vinden waarin Safari zou moeten zitten. Dus lijkt mij het advies van ronaba(hierboven) het meest voor de hand te liggen

Bijdrager
    suriflavour

Bedankt allemaal!
    Ik ben nu die combo update aan het downloaden, klinkt veel makkelijker!

thanks! ik zal ff laten weten of het gelukt is…

Bijdrager
    suriflavour

Het lukt niet omdat ik al de niewste versie heb. (10,4,10)…

Bijdrager
    sedikit

Dan zou ik die nieuwe beta-versie proberen. Je kunt hem er altjid weer afgooien als hij niet voldoet. Alleen weet ik niet zeker of deze versie zelfstandig is, of dat hij een oudere versie update.:
    http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/application_updates/safari3publicbeta.html

Sleutelbeheerder
    Night
    ”suriflavour”

Een combo updater kun je altijd over je systeem gooien, zelfs als je al de nieuwste versie hebt… Je kunt alleen niet een lagere systeemversie eroverheen gooien. (dus niet 10.4.9 over een 10.4.10 systeem)

EDIT
    Als ik de updater download en er met Pacifist in kijk, zie ik er wel Safari in staan.

Bijdrager
    suriflavour
    ”Night”
    ”suriflavour”

Een combo updater kun je altijd over je systeem gooien, zelfs als je al de nieuwste versie hebt… Je kunt alleen niet een lagere systeemversie eroverheen gooien. (dus niet 10.4.9 over een 10.4.10 systeem)

hmm, oke ik weet niet wat er mis is gegaan dan… (na het her-opstarten gebeurt er niets…)

Maar, via google ben ik de download link tegen gekomen (gewoon via apple.nl), dus het probleem is gefixt!

Allemaal bedankt iig!!!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.