8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Dicespark

Safari scrollbar vast!

Hallo,

ik ben een website aan het ontwikkelen die gebruikt maakt van diverse DIV secties.
    Nu werkt helaas een scrollbar onder safari niet! hij laat m wel zien, maar hij zit gewoon vast! ik snap er niets meer van!

Bijdrager
    aerosoul

misschien is ’n html voorbeeldje beter dna ’n plaatje in dit geval…

Inactief
    Anoniem

Werkt je muis wel goed? Ik heb hier soms ook last van dat hij niet scrollt.

Bijdrager
    Didjee

Geef de div(s) die in je scrollable div zit(ten) (als die er zijn) eens een achtergrondkleur. Waarschijnlijk ligt er een div over je srollbalk heen, waardoor je deze niet kunt ‘vastpakken’. Als het goed is, zou je wél met je muiswieltje moeten kunnen scrollen.

Bijdrager
    Dicespark

A) het ligt niet aan mn muis, maar meer personen bevestigen het probleem
    B) misschien zit er idd een div overheen, dat moet ik even proberen…

ik houd jullie op de hoogte

Bijdrager
    Dicespark

er zat inderdaad een <DIV> overheen, maar dat is inprincipe ook belangrijk, want daarboven zit een pull-down menu, dat over de scrollbare DIV zichtbaar moet zijn.

op het moment heb ik de overlap zo klein mogelijk gemaakt, maar dan ik het topje van de scrollbar nog steeds niet functioneel. Heeft iemand een andere manier om dit op te lossen?

thanks anyway

Bijdrager
    DarkRaverNL

Gebruik je iets van JavaScript (of AJAX) om iets met die divs te doen ? dit wil ook nog weleens problemen veroorzaken met de scrollbars:)

Bijdrager
    Dicespark
    ”DarkRaverNL”

Gebruik je iets van JavaScript (of AJAX) om iets met die divs te doen ? dit wil ook nog weleens problemen veroorzaken met de scrollbars:)

Oh damn!

ja ik gebruik een AjaX script om vanuit de ene DIV de andere DIV aan te sturen. Daar zijn verder toch geen alternatieven voor, als we t er dan toch over hebben:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.