8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Aka Flierik

Safari: scheidingstekens tussen bladwijzers mogelijk?

Hi. Ik gebruik nog steeds Firefox maar wil overstappen naar Safari. Een van de reden waarom ik nog Ff gebruik is het bladwijzerbeheer. Om bladwijzers die met elkaar te maken hebben (zelfde onderwerp bijv.) netjes bij elkaar te hebben plaats ik nu op sommige plaatsen scheidingstekens (de lijntjes) tussen bladwijzers.
    Als ik in Safari de bladwijzers van Ff overhaal staan die lijntjes er wel tussen maar ik weet niet of / hoe ik nieuwe lijntjes kan aanbrengen. Is er een manier of truc die het wel mogelijk maakt? (Anders dan scheidingstekens kopiëren en plakken).

Bijdrager
    Hansi2124

Het is misschien handig om even een schermafdruk hier te plaatsen via Img, wat hierboven in het reactieveld staat.

Bijdrager
    1984

Waarom zou je overstappen als Firefox na behoeft functioneert , persoonlijk heb ik Firefox als standaard webbrowser, omdat Safari mij regelmatig in de steek laat.

Moderator
    unSOUND

Ik heb mappen aangemaakt, en daar in de naam van de map een | verwerkt:

Dan krijg je dus zo’n bladwijzerbalk:

Bijdrager
    KingAchille

Da’s mooi en overzichtelijk!

Bijdrager
    Vinhelper
    1984 op 05 januari 2011

Waarom zou je overstappen als Firefox na behoeft functioneert , persoonlijk heb ik Firefox als standaard webbrowser, omdat Safari mij regelmatig in de steek laat.

Give it a try. Je kan altijd terug.

@unSOUND: Erg netjes, top oplossing.:thumbsup:

Bijdrager
    Macosxachist

Met Glims kun je ook in Safari lijntjes tussen bladwijzers zetten (en nog veel meer).

Bijdrager
    Aka Flierik

Bedankt voor reacties! Waarom ik naar Safari over wil? Ik vind het lekker snel gaan en ook nog eens prettiger met syncen van bookmarks naar iPhone. En ik heb als vrij nieuwe mac-gebruiker nog zoiets van laat ik kijken of ik het ook zoveel mogelijk bij apple kan houden. Ik kan altijd terug naar Firefox.

Streepjes tussen de bookmarks in de werkbalk heb ik wel (zie afb.) maar het gaat me om de bladwijzers die ik in de mappen met bladwijzers heb zitten (die mappen staan ook in de balk).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.