9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Safari: Schakel Caches uit optie verdwenen?

Normaal wanneer ik websites ga bouwen dan activeer ik de optie schakel caches uit in het menu Ontwikkel bovenaan.

Nu blijkt deze optie ineens compleet verdwenen te zijn, mogelijk verplaatst? Ik kan hem alleen niet meer terugvinden, heb ook al gegeten in het Debug menu helemaal rechts maar daar is ook niets te vinden.

Iemand dit al opgevallen of er iets over gehoord?

Bijdrager
    Q-collective

In de release notes staat de verklaring:

Removed the Disable Caches menu item in the Develop menu. The equivalent functionality is now available through Web Inspector’s Network tab.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

bij mij zit ie er nog steeds (Safari 11.0)

// bewerk//

niet goed gelezen…

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 4 weken geleden door  EagerB0bNerd.

Bijdrager
    Shmoo

Dan moet het dit icoontje zijn?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

“negeer de resourcecache bij het laden van resources”

dus dat zal hem wel zijn ja.
    Echt handig is het niet, neem aan dat je het ontwikkelaarstoolvenster (drie keer woordwaarde) niet de hele tijd open wilt hebben alleen om op dat knopje te drukken.

je kunt wel de shortcut voor clear cache (optie-command-e) uit je hoofd leren.

Bijdrager
    Shmoo

Daar heb je zo weinig aan om dat elke keer voor CMD – R ook nog eens te gaan pushen. Straks kan ik beter de piano gaan leren spelen.

Moderator
    Night

Ach… dat houdt je vingers soepel:-P

Bijdrager
    Shmoo

Ik begin nu wel langzamerhand te begrijpen waarom elke webdeveloper Google Chrome gebruikt.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik vind het ook geen verbetering. Was juist superhandig, aanvinken en niet meer naar omkijken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.