6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jakeh

Safari RSS in bookmarks

Hoi,
    na lang gebruik te hebben gemaakt van firefox wil ik nu weer lekker terug overstappen naar Safari 4. Ik zit alleen met een klein probleempje wat me niet lukt om op te lossen. Als ik RSS koppen in firefox bookmarks heb staan (bv de koppen van onemorething.nl), dan hoef ik alleen maar langs de bookmarks te gaan en zie ik of er wat interessants bij gekomen is.

Bij Safari 4 lukt me dat niet, ik krijg wel een getal er achter van nieuwe koppen – maar als ik er op klik krijg ik gewoon het postoverzicht aldaar. Ik wil alleen de koppen snel zien in de bookmarkbar. Weet iemand hoe dat zit?

En tweede puntje, in firefox heb ik twitterfox add on om snel twitterfeeds van mijn vrienden te zien. Bestaat zoiets ook voor Safari? Heb al Glim overigens, met twitter search ingesteld.

Dank

Bijdrager
    prullenbak

Goede RSS lezer: netnewswire. (zelfs status-syncen met je iphone via newsgator account. Allemaal gratis en werkt goed)

(redelijk) Goede gratis Twitter-reader: twitteriffic.

Inderdaad, t is niet in je browser, maar t is wel fijn:)

Bijdrager
    jakeh

Toch gek, want in de vorige versie had ik wel een gewone rss feed als dropdown menu in safari geloof ik…

Bijdrager
    prullenbak

Ja dat kon ook, en misschien in 4 ook nog wel (alhoewel ik het niet kan vinden), maar ik ben persoonlijk van mening dat een RSS reader als netnewswire niet alleen een alternatief is, maar ook nog is een veel beter alternatief.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”jakeh”

Toch gek, want in de vorige versie had ik wel een gewone rss feed als dropdown menu in safari geloof ik…

Probeer dan even de vorige versie.
    Safari 4 is een beta, dan kun je verwachten dat sommige zaken niet goed werken.

Bijdrager
    Svenv

Dit is nog steeds niet mogelijk neem ik aan?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.