8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Moderator
    Night

Safari: problemen met java-based website

Ik heb sinds de laatste updates wederom problemen met java-based websites in Safari.

Hebben meer mensen problemen met bv. het bekijken van de volgende website: http://www.borgo27.it ? (als de site al opent, dan crasht deze bij het klikken op de Borgo27 link bovenin de menubalk)

[EDIT] Ik heb nu de laatste versie nightly-built Webkit gedownload; deze werkt wèl gewoon perfect. [/EDIT]

Bijdrager
    Shmoo

Je weet dat je nu via de Safari instellingen Java per website kunt activeren?

Ik heb geen Java meer op mijn computer dus ik kan het verder niet testen.

***Edit

Ik denk dat je een beetje in de war bent met JavaScript want in deze website wordt volgens mij nergens Java gebruikt. Java en JavaScript zijn twee verschillende dingen.

Moderator
    Night

Leuk idee, maar zonder javascript werkt de site niet….

Bijdrager
    Shmoo

Dat maakt toch niets uit, ik denk dat 99% van het internet niet goed functioneert zonder JavaScript. In bijna elke website zit wel iets van Javascript.

Bijdrager
    Lutjemac

Als ik op de link van TS klik crasht safari bij mij ook. Firefox geeft een blank scherm, en Chrome doet het wel goed.

Bijdrager
    mowat

Juist even geprobeerd met safari en met firefox. Openen allebei perfect met dat openingsscherm Benvenuto enz.

Moderator
    Night

Wel “leuk” om te weten dat ik niet de enige ben. Vraag me toch af wat er “mis” is met Safari, aangezien Webkit wel goed functioneert.

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij moet je dat in de LogFiles van OSX kunnen terug vinden waarom Safari crashte, maar dat kan van alles zijn ook een 3rd party Extensie bijv.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.