1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Safari probleem met input fields na upgrade naar Lion

Even vragen..

Heeft niemand van jullie last van Safari bij het posten van berichten op websites-/forums ?

Ik heb het op dit moment ook weer op OMT ik kan bijv. geen komma s maken of quote tekens.

En kijk onder mijn Dock daar komt gewoon een hoop zooi van Safari als ik op Shift druk.
    Slaat helemaal nergens op, Safari is gewoon niet beter geworden waar ik wel op gehoopt had.
    screenshot

Als je nu op CMD + ALT + I drukt moet je elke keer weer je Webinfovenster in je browser frame klikken deze komt altijd los als een pop-up naar boven. Terwijl je in de vorige Safari versie je hier een geheugen voor had. Je had dit venster in je browser frame of eruit als pop-up en als je hem afsloot kwam deze weer terug waar je hem als laatste had afgesloten.

Verder als je in Fullscreen werkt en je drukt op CMD + N (nieuw screen) dan knippert de cursor niet in de url-balk. <– zo jammer omdat je dan direct kan beginnen met typen van de url waar je naar toe wilt nu moet je eerst een keertje klikken op de url-balk. Safari was de enige of eerste browser die deze functie had, later kwam ook Google met dezelfde feature.

Ook als je op een website bent waar je een bepaalde image code of insluit-code krijgt in een tekstveld die je moet selecteren en copy-/pasten, dan hoor je ook het bekende error toontje uit OS X Lion alsof je niet op CMD + C mag drukken:(

Zo jammer want ik ben altijd wel een fan geweest van Safari. Maar het geheugen probleem en dit soort fratsen maken mij echt niet blij.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.