15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    pim939

safari probleem

Hallo,

Als ik een video op youtube wil bekijken in safari dan gaat het niet goed. De video blijft zwart of hij blijft hangen op het laadsymbool. Als ik de pagina refresh dan krijg ik een strandbal en moet ik safari geforceerd stoppen. Tijdens het typen van deze post krijg ik allemaal gekleurde stipjes en andere rare dingen in het beeld waardoor ik denk dat er iets niet goed gaat in safari.

Weet iemand misschien wat er aan de hand is? Ik maak gebruik van de laatste versie van safari (8.0 (10600.1.25.1)) en gebruik Yosemite op een macbook uit 2012. Ik heb mijn mac al herstart en flash player opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Usain

Ja youtube werkt hier ook niet, geen idee wat er aan de hand is.

Bijdrager
    Shmoo

Verwijder Adobe Flash Player eens van je Mac en probeer dan nogmaals.

Bijdrager
    pim939

Helaas werkt dat niet.

Moderator
    Jan David Hanrath

De HTML5 player van Youtube is kapot, althans voor Safari. Andere browsers vallen automatisch terug op de Flashplayer.

Bijdrager
    Usain

Heb een fix: user agent naar Google chrome veranderen in het ontwikkel menu van safari..

Bijdrager
    pim939

Hoe doe ik dat precies??

Bijdrager
    pim939

Ik heb hem al gevonden! Het werkt! Bedankt voor de tip!

Bijdrager
    permafrost

Waar zit het ontwikkelen van safari?

Bijdrager
    permafrost

ik bedoel uiteraard het ontwikkel-menu

Bijdrager
    belfortmac

Safari – voorkeuren – geavanceerd .

Bijdrager
    Targaryen

Bij mij werkt het niet met de Chrome-agent, wel met Mozilla-agent. Get yourself together, Apple!

Bijdrager
    permafrost

Gevonden, maar wat betekent Onwikkelmenu en Gebruikersagent?

Bijdrager
    Targaryen

Het ontwikkelmenu is handig voor webdevelopers. Zo kun je je website testen met één browser. Je browser doet zich dan namelijk ook voor als andere browsers. Da’s meteen ook een tweede antwoord op je vraag. Elke browser kun je simuleren middels zo’n gebruikersagent. Je kunt dat verder negeren.

Bijdrager
    permafrost

Hartelijk dank!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.