5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Fatihtjuh

Safari primitief?

Ik had naar Smartschool een mail gestuurd met de vraag waarom Safari niet ondersteund wordt. En ik kreeg dit terug:

Beste,

We adviseren Camino http://www.caminobrowser.org voor Macintosh.
    Safari is beschikbaar in beta en deze zal wellicht volledig ondersteund
    worden. De oude Safari is veel te primitief om de functies van Smartschool te
    ondersteunen.

Met vriendelijke groeten,

Jan Schuer

Wat is er toch primitief aan? Safari is een zo’n snelle browser?

Bijdrager
    KingAchille

Dat zeker. Maar niet compatibel met enkele Windows functies. Dat zal zeker veranderd worden met de introductie van Safari For Windows (de échte versie dan, geen bèta zoals het nu is)!
    Mvg,

Bijdrager
    svan
    ”KingAchille”

niet compatibel met enkele Windows functies,

Volgens mij is het niet WIndows functies, maar IE tierelantijntjes, die weer niet standaard zijn volgens W3.org (die HTML protocollen uitschrijft). Oftewel: de site is gemaakt voor niet-standaard opmaak en functies, en daar doet Safari weer niet aan. Maar wellicht inderdaad dat met de nieuwe Safari wel meer wordt ondersteund.

Bijdrager
    trabant

Telkens wanneer ik bij Safari de cookies opschoon, bekruipt me de gedachte dat dat toch eleganter moet kunnen.
    Zoals bij Opera: die kan een scheiding maken tussen gewenste cookies (van bijv fora die je bezoekt) en de ongevraagde rommel die Opera aan het eind van de sessie dan ook genadeloos weggooit.

Geblokkeerd
    Anoniem

wat een schorem!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.