7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Geert1976

Safari pagina's laden ''freezen'' laatste tijd heel veel

Laatste dagen heb ik een probleempje met Safari. Als ik een adres van een website intik en deze begint te laden zie ik de bekende blauwe balk zn werk doen maar blijf dus laatste paar dagen vaak hangen/freezen tijdens het laden.

Ik draai Mountain Lion en heb laatste tijd geen nieuwe extension geinstalleerd. Mijn huidige extensions zijn AdBlock en ClickToPlugin. Tot een paar dagen (ong 5) had ik deze problemen niet met het laden van pagina’s.

Iemand suggesties wat ik evt zou kunnen doen om dit probleem op te lossen?

thanks!

Bijdrager
    belfortmac

Wat je eens kan proberen is safari opnieuw instellen.
    Werkbalk, safari, stel opnieuw in.
    Hopelijk werkt dit voor je.

Bijdrager
    Geert1976

oke…verlies ik daar al mijn reeds ingestelde wachtwoorden mee op de diverse sites?

Bijdrager
    belfortmac

Als je dit doet krijg je een schermpje te zien wat je opnieuw wilt instellen.
    Hiermee kan je bev je wachtwoorden uitvinken, als je het ziet is het vanzelf duidelijk.

Bijdrager
    Geert1976

oke, top! dankje voor je snelle reactie!

Bijdrager
    iGuy

Ik heb het zelfde probleem, alleen bij mij begon het pas na de OS X update van 10.8.1 naar 10.8.2. Safari opnieuw instellen werkt helaas niet. Met veel pijn en moeite Firefox kunnen downloaden, wat nu soepel draait. Zouden er nog andere oplossingen kunnen zijn om safari weer soepel te draaien?

Bijdrager
    Geert1976

helaas heeft Safari opnieuw in te stellen mijn probleem met de ”freezes” niet mogen oplossen nu ruim 3 weken later. Zit dus nog steeds met Safari wat pagina’s traag laad of soms freezed.

Ik hoop op mogelijk andere oplossingen van kenners…

thanks!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.