9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Demon Hunter

Safari opent sommige sites niet

Ey, sinds een paar dagen opent Safari een site niet meer waar ik vaak op kom(gwhobby.net). Het gekke is dat als ik op school zit met mijn laptop ik er wel op kan:? Tot een paar dagen geleden kon ik die site gewoon bezoeken met Safari. Wou zonet nog naar large.nl en daar krijg ik dezelfde melding: Safari kan de pagina ‘http://large.nl/’ niet openen omdat de server niet meer reageert. Iemand een idee waar dit aan ligt? Ik heb Safari al opnieuw ingesteld.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Op de eerste website geraak ik wel.
    Op large.nl geraak ik ook niet.

Bijdrager
    Lutjemac

Is het deze misschien http://www.large-online.nl/

Ik kan ze allebei openen.

mvg Lutjemac

Bijdrager
    Demon Hunter

Die link van Large doet het wel, maar het gaat me vooral om de eerste link, want op dat forum kom ik vaak. Het gekke is dat ik er thuis niet op kan en op school, met dezelfde mac, wel. En ik ben niet gebanned ofzo, dus ligt denk ik niet aan mijn IP.

Bijdrager
    1984

Wel meer sites open niet of niet goed in Safari, probeer het eens in Firefox :)

Bijdrager
    Demon Hunter
    ”1984″

Wel meer sites open niet of niet goed in Safari, probeer het eens in Firefox :)

Das dus het probleem, thuis opent niet in Safari, op school wel…. Met Firefox precies hetzelfde.

Bijdrager
    Obi

Het lijkt erop alsof die sites specifiek geblokt zijn. Download een andere browser (Camino, Omniweb) en
    ga eens na als wat er gebeurt als je die sites thuis vanuit een andere browser opent.

obi

Bijdrager
    Demon Hunter

Camino site doet het niet, heb het met Omniweb geprobeerd, precies hetzelfde krijg ik een Time-Out omdat de server niet meer reageerd.

Bijdrager
    JamesButter

Heeft iemand hier inmiddels al een oplossoing voor? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem met een aantal sites. (Terwijl ik er gister zonder problemen op kon.)
    Heb niks aan de instellingen veranderd, bij Firefox én Safari krijg ik zo’n soort melding: “niet openen omdat de server niet meer reageert”

* Heb inmiddels op de site van de provider gekeken, casema [size=9:ffd85b18fa]neem dat nooit neem dat nooit!!!![/size:ffd85b18fa] en daar staat oa dit;
    Mededelingen internet:
    Problemen Sitecom routers gehele Casema gebied 24-07-2007 | 18:04
    Storing Orange Cable e-mail gehele Casemagebied 24-07-2007 | 17:24

Wel vreemd dat het pas vanaf zo laat zou zijn want ik kon er vanochtend rond 11 uur al niet meer op.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.