8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ilse1979

Safari opent hotmail-account niet

Als ik inlog op mijn hotmail-account, krijg ik deze melding:

(…link pagina…) kan niet worden geopend omdat zich te veel doorverwijzingen hebben voorgedaan. Dit probleem kan ontstaan als u een pagina opent die een doorverwijzing bevat naar een andere pagina die terugverwijst naar de oorspronkelijke pagina.

Heb inmiddels:
    – cache bestanden verwijderd
    – cookies verwijder
    – sfari opnieuw ingesteld (onder voorkeuren).

Weet iemand wat ik nog meer kan doen?
    Ik heb nog een oude hotmail-account. Die doet het wel.

Bijdrager
    Blieper

Heb je al geprobeerd om met een andere browser to openen bv. Firefox of proberen een nieuw account aan te maken en kijken of het daar wel lukt misschien.

Succes

Bijdrager
    ilse1979

Firefox heb ik niet…
    En ik weet al dat het met een andere account wel lukt, maar ik wil juist in mijn eigen hotmailinbox.

Kan het er iets mee te maken hebben, dat ik misschien op een andere pc (werk) mijn hotmailaccount niet goed heb afgesloten??

Inactief
    Anoniem
    ”ilse1979″

Kan het er iets mee te maken hebben, dat ik misschien op een andere pc (werk) mijn hotmailaccount niet goed heb afgesloten??

Nee.

Bijdrager
    jumper

Gisteren had ik dat probleem ook, in Safari en Firefox. Ze waren mijn Hotmail aan het omzetten naar een Life account op dat moment …

Bijdrager
    ilse1979

Inmiddels firefox gedownload en daarmee kom ik wel in de mailbox.
    Maar waarom het met Safari niet lukt, weet ik dus nog steeds niet.

Bijdrager
    Blieper

Dat is mooi dat het met Firefox wel lukt!!

Je moet Safari eens opstarten en dan onder menu ‘Safari’ ‘Reset Safari’ kiezen, en dan nog eens proberen. En ook even de Caches legen onder menu Safari.
    Verder kun je bij de voorkeuren even kijken bij Security en dan bij ‘Web Content’ of dat de bovenste drie zijn geselecteerd; te weten PlugInn, Java en Javascript.

Laat maar even weten…

Moderator
    Strifer

het kkan aan die overstap naar live mail liggen, dat had mijn vriendin ook. nu werkt het weer prima.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.