5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    4RN0LD.V4N.R001J

Safari of nog ff trouw bijven aan Nutscrape

Hallo allemaal, ik heb nu een tijdje gesurft met de nieuwe turbo browser maar kan helaas nog geen afstand doen van NS. Bij het testen van sites blijft Safari nogal lang op zijn cache vertrouwen, met name correcties in css file heeft Safari niet door. Niet na een refresh en zelfs niet na een empty-cache opdracht. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Verder, wie weet hoe ik in 1 gebruiksvriendelijke apple klik al mijn bookmarks van Netscape naar Safari kan exporteren?

Hopelijk kom ik zo weer een stapje verder naar en snellere OSX. Want netscape neemt soms wel erg lang de tijd om op te starten (:

Bijdrager
    KeKo

ik vind safari in alle opzichten beter. Heb zelf soms dat ik de cashe merk, maar bij helpt het refreshen wel…

Bijdrager
    Beathoven

Safari zit dan ook nog in de beta fase, heb je Camino al eens geprobeert. Ik heb de stopwatch er niet bijgehouden maar volgens mij is het even snel als Safari.Het enige verschil is dat Safari de pagina’s trapsgewijs opbouwt en camino de pagina in 1x tevoorschijn gooit. Daarnaast is Camino gebasseerd op Mozilla (waar Netscape ook van afgeleid is):)

Bijdrager
    nankovic

Nutscrape :? :)

Moderator
    Adriaan Mol

Houdt “Shift” ingedrukt bij het refreshen van een website, kan weleens helpen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.