17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:

Bijdrager
    kenmasters

Safari niet erg stabiel

Ik gebruik nu safari v62, maar ik vind ‘m niet erg stabiel. Soms kapt ‘ie er gewoon ineens mee zonder enige aanleiding. Ben ik de enige die hier last van heeft?

Op de Apple site staat v60 als nieuwste safari, is die beter. Ik heb v62 omdat daar tabs inzitten en dat bevalt me heel goed dus die wil ik eigenlijk niet kwijt.

Bijdrager
    Castor

Niet zeuren dan… het bestaan van v62 is niet eens officieel door Apple erkend. v60 is voor de eingebruiker als beta beschikbaar, niet als eindproduct.

Bijdrager
    PeterH

Ik gebruik nu ook al even v62 en nog niet echt grote problemen meegemaakt. Maarja, het is nog steeds een beta dus…

Ik denk dat we pas echt mogen gaan klagen als er een 1.0 versie is. Tot nu toe is Safari me goed bevallen.

Peter

Bijdrager
    warnerraven

Hé, Castor ben jij ervan overtuigd dat IBM de nieuwste processors gaat maken voor Apple zodat jij je avatar maar alvast erop aangepast hebt!

Grappig.

Moderator
    Adriaan Mol

Inderdaad… v62 is niet officieel door Apple vrijgegeven. Simpele reden: Hij is nog niet goed genoeg voor een volgende beta release. Daarom kan je nu eigenlijk weinig over Safari v62 gaan klagen natuurlijk.;)

Even wachten op de volgende versie.

Bijdrager
    Walkingfingers

de v60 knalde er ook wel ’s uit. Doet deze ook. Het zij zo. Een kwestie van tijd voor de 1.0 versie.

Moderator
    Adriaan Mol

Inderdaad… v62 is niet officieel door Apple vrijgegeven. Simpele reden: Hij is nog niet goed genoeg voor een volgende beta release. Daarom kan je nu eigenlijk weinig over Safari v62 gaan klagen natuurlijk.;)

Even wachten op de volgende versie.

Bijdrager
    Castor
    ”warnerraven”

Hé, Castor ben jij ervan overtuigd dat IBM de nieuwste processors gaat maken voor Apple zodat jij je avatar maar alvast erop aangepast hebt!

Voor 2.5 Ghz ben ik bereid een beetje te lobbyen!;)

Bijdrager
    araminta
    ”warnerraven”

Nee hoor. Hij was laatst bij mij, en toen heb ik ‘m mijn nieuwe Mac laten zien, en hij heeft kennelijk een foto van de binnenkant gemaakt.;)

Bijdrager
    Castor

Niet, Steve had hem onder mijn kussen gelegd…

Bijdrager
    warnerraven
    ”araminta”
    ”warnerraven”

Nee hoor. Hij was laatst bij mij, en toen heb ik ‘m mijn nieuwe Mac laten zien, en hij heeft kennelijk een foto van de binnenkant gemaakt.;)

”Castor”

Ik denk dat ik ook maar wat met Steve moet gaan aan pappen!:P

Bijdrager
    Castor

The things he makes me do!;)

Even terug on topic:
    Dave Hyatt heeft laten weten dat ‘mocht er een v62 bestaan’ (pure hypothese;) ), mocht men daarover online fouten melden, dat deze dan hypothetisch gesproken wel snel zouden kunnen worden aangepakt!

Met andere woorden: iemand klaagde op een weblog over de CSS implementatie van v 62 – Hyatt heeft het alweer opgelost!
    Er wordt dus zelfs geluisterd naar kritiek op uitgelekte versies.

Keep it up Apple!

Bijdrager
    Ruben
    ”Adriaan

”En

Jaja Adriaan we horen je.:-P

Maar om even on-topic te blijven, bij mij crasht ‘ie zo nu en dan ook wel eens, maar nog steeds minder van dan Chimera en Explorer. Niet slecht voor een niet officiële beta moet ik zeggen.

Sterker nog; deze, niet door Apple erkende, illegale of niet officiële BETA browser crashed nog steeds minder vaak dan de door Microsoft vrijgegeven, regelmatig geupdate en van alle patches voorziene Internet Explorer voor Wintendo’s…:-P

Bijdrager
    Torz
    ”warnerraven”
    ”araminta”
    ”warnerraven”

”Castor”

Ik denk dat ik ook maar wat met Steve moet gaan aan pappen!:P

lijkt precies op die dingen die in mijn Powermac zitten!!!

Bijdrager
    Torz

oh ja even een screen shotje

Bijdrager
    pepe

*kwijl* wil ik HEBBUUUUHHH!!!

Bijdrager
    mr_omvlee

ach ja, wast maar zover…..

maar bij mij crasht ie nooit, v60 en niet en 62 ook nie

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.