8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    gertvandam

Safari loopt vaak vast…

(Te) Regelmatig klapt Safari op de iPhone eruit zonder een aanwijsbare reden.

Is dit een probleem die ik alleen heb?

Bijdrager
    julesp

Je zou het kunnen proberen op te lossen door safari af te sluiten en met spotlight te zoeken naar ”Safari .plist”
    en dan moet je deze:

Naar de prullenmand gooien (of slepen). De prullenmand legen en safari opnieuw opstarten.

Succes!

Bijdrager
    tinus_omt

Als je de jailbreak hebt kun je zien dat in de laatste firmware Springboard geheugen lekt en dus na een tijdje erg veel gebruikt. Dan blijft er minder over voor Safari en als het op is wordt Safari afgebroken (als je geen jailbreak hebt kun je het ook zien in de crashreports die naar je machine worden gesynct).

Met de jailbreak en MobileTerminal of een ssh login kun je Springboard afschieten, dan start Springboard opnieuw en gaat het weer een tijd goed.

Als je de jailbreak niet hebt, kun je je iPhone een keer helemaal opnieuw starten, dan gaat het weer een tijd goed.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”julesp”

Je zou het kunnen proberen op te lossen door safari af te sluiten en met spotlight te zoeken naar ”Safari .plist”
    en dan moet je deze:

Naar de prullenmand gooien (of slepen). De prullenmand legen en safari opnieuw opstarten.

Succes!

”gertvandam”

Bijdrager
    julesp
    ”Bor”
    ”julesp”

en dan moet je deze:

Succes!

”gertvandam”

Ik kreeg het zelf ook al door…. :innocent:

Bijdrager
    gertvandam

Spotlight op de iPhone?

Uit en vervolgens weer aanzetten helpt inderdaad. Nu maar afwachten voor hoelang.

Bedankt allen.

Bijdrager
    blackhawk92

ok gertvandam

ik heb mijn ipod ook gejailbreakt
    als je safari vast loopt (wat ik ook soms hebt)
    dan moet je heb helemaal uit zetten
    dan moet je heb koppelen van je pc/laptop
    als het goed hebt heb je het programmatje van jailbreak
    als je ipod helemaal op is dat je dat dan moet doen.
    ok je hebt hem nu vastgekoppelt en het porgrammatje gedaan
    dan moet je wachten tot die jongen die het gemaakt heeft
    weg is van je schermpje van je ipod dan open je safari
    als het goed is kun je dan weer doen wat je wilt op safari
    bij mij lukt het dus goodluck :sarcastic:

Bijdrager
    blackhawk92

dat programmatje heet blackra1n

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.