13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Safari logt steeds uit bij een website na de browser afgesloten is geweest

Elke keer nadat ik mijn browser sluit logt Safari steeds uit bij een website die ik bezoek. Mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden wel bewaard maar moeten steeds weer opnieuw ingevuld worden in de velden. Cookies en cache geleegd heb ik al geprobeerd maar helpt niet. Hoe los ik dit op?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door  erwin33.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Alleen als er veel tijd is verstreken tussen het stoppen en starten van Safari kun je dit verwachten. De meeste sites (vooral die van een bank) loggen jou automatisch uit na een bepaalde tijd. Maar als je na stoppen direct weer verder gaat zou dat niet mogen gebeuren. Als het echter alleen bij deze ene site is, dan ligt het vermoedelijk aan de site en niet aan Safari.

Bijdrager
    erwin33

Nee, heb het geprobeerd. Ik sluit de browser en daarna gelijk weer, bezoek de site en weer uitgelogd gelijk.

Bijdrager
    McPim

Welke website? Grote kans dat het aan de site ligt.

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk surf je met Privévensters maar valt dat nu minder op omdat je darkmode in Mojave hebt geactiveerd. 🙂

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>McPim op 4 november 2018 om 16:50</p>
    Welke website? Grote kans dat het aan de site ligt.

utopiatv.nl

Bijdrager
    erwin33

<p class=”cite”>Shmoo op 4 november 2018 om 16:58</p>

Waarschijnlijk surf je met Privévensters maar valt dat nu minder op omdat je darkmode in Mojave hebt geactiveerd. 🙂

Nee ik gebruik geen darkmode.

Bijdrager
    Shmoo

utopiatv.nl

😵🔫

BANG!!!!! Flatsj op de muur.

Bijdrager
    erwin33

?

Bijdrager
    McPim

Uitgeprobeerd met nep-account, ligt aan de website, die is blijkbaar zo ingesteld. Email de webmaster zou ik zeggen.

Bijdrager
    erwin33

Staan niet bekend dat ze snel reageren op problemen, maar ik waag weer een poging…

Bijdrager
    McPim

Misschien zien ze het niet als probleem, maar als een keuze 😉.

Bijdrager
    veenbeest

Voor praktisch alle browsers geldt: browser afsluiten = einde HTTP sessie. Sommige websites kunnen wel ingelogd blijven omdat ze je herkennen aan een ander cookie. Het gedrag is wat je juist wilt, dus geen zorgen over maken of de website waar het je irriteert vragen of ze het willen veranderen (waarschijnlijk niet).

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.