12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Dr Mudd

Safari laadt gedeelte van pagina niet

Hallo,

Ik ben de trotse bezitter van een nieuwe Intel :apple: en heb (o.a.) een vraagje over Safari. Als ik de volgende pagina open, wordt het middengedeelte van de pagina (met de teletekstberichten) niet vertoond.

http://www.omroepgelderland.nl/

Als ik dezelfde pagina met Camino open, is het middengedeelte wel zichtbaar. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (zonder steeds over te schakelen naar Camino;-) )?

Mvg,

Dr Mudd

Bijdrager
    Almerrrrr

Nou hij doet het bij mij ook niet in safari dus denk niet dat het op te lossen is zodat je em in safari te zien krigt.

Bijdrager
    klaus

Het zal aan de implementatie liggen op die site zelf. En allicht niet aan safari/camino..

Bijdrager
    Vulture

Het is een javascript

Moderator
    unSOUND

Javascript hoeft niet uit te maken, daar kan Safari ook mee overweg. Maar er wordt gebruik gemaakt van een pop-in window in een frame… ik weet niet of dat een goede manier van werken is…

Bijdrager
    madmax

Je kunt altijd op een nette manier je beklag doen bij [email protected]
    Iets in de trent van:

“Ik had gehoopt de op uw website publiekelijk gemaakte informatie te kunnen benaderen met mijn favoriete Apple browser genaamd Safari (versie). Jammerlijk zijn de ontwikkelaars van uw website niet geheel geslaagd in om deze geheel platform en/of browser onafhankelijk te maken. Zodoende zal een groot deel van de door u geboden informatie onleesbaar blijven voor een (wellicht kleine) groep van uw bezoekers. Misschien dat u met deze informatie uw ontwikkelaars kunt aansporen om de website alsnog geschikt te maken voor een breder publiek.”

Misschien nog een screenshotje toevoegen.
    Succes!

Bijdrager
    bieker

Met MIE krijg ik helmaal niets te zien. misschien is men er mee bezig.

Bijdrager
    Vulture
    ”unSOUND”

Javascript hoeft niet uit te maken, daar kan Safari ook mee overweg. Maar er wordt gebruik gemaakt van een pop-in window in een frame… ik weet niet of dat een goede manier van werken is…

Ja maar volgens mij niet op een bovengenoemd Intel processortje. Of vergis ik me nu??

Moderator
    unSOUND

Dan zouden mensen met Safari op een G4 of G5 het wel moeten zien, en dat is ook niet het geval. Ergo: het ligt daar niet aan. En bij mijn weten werkt Java wel op een Intel…

Bijdrager
    KR1275

Site doet ’t prima in Netscape 7.2.

Bijdrager
    klaus

Java en javascript is niet hetzelfde.

Javascript wordt inderdaad ook ondersteund door Safari, maar soms is de implementatie verschillend voor diverse browsers.

Bijdrager
    Dr Mudd

Ik heb het advies van Madmax opgevolgd en een mailtje naar RTV Gelderland gestuurd. Deze beaamden het probleem, maar konden niet aangeven wanneer het wordt opgelost.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.