10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iErnst

Safari klapt er om de haverklap uit

Zoals het onderwerp al zegt… Heb vorige week de beta versie van Safari er weer vanaf gehaald, omdat deze conflicten gaf met MSN. Nu vliegt Safarie d’r vaak uit als ik op Hyves.nl zit… misschien dat het daar mee te maken heeft?

Bijdrager
    Gloaming

Lekker boeiend… wat verwacht je nou van een beta software?!
    Moet je daar nou 2 topics van openen (macosx.nl’s trage server)

Gebruik die zoekfunctie “for fucks sake”.

Bijdrager
    KarelWillem

Je doet je naam wel eer aan Borderline.

Hij heeft de Beta er al af gehaald, maar nu klapt zijn gewone Safari er constant uit.

Heeft dus niets met ‘lekker boeiend’ te maken (wat een taalgebruik jongen!:wink: ).

Bijdrager
    cmug

bij de collega (http://www.mac-zone.nl) las ik dit:
    http://www.mac-zone.nl/search.php?searchwords=safari+3

Mocht je spijt hebben van je SAFARI 3 beta installatie:
    Wil je terug naar Safari 2 met de uninstaller, dan is er nog steeds kans dat het spaak loopt en 2 ook niet meer werkt. Volg in dat geval deze stappen:
    Het installatieprogramma van SAFARI 3 beta slaat een ingepakte kopie op in /Library/Application Support/Apple onder de naam .SafariBetaArchive.tar.gz. Omdat dit bestand met een . (punt) begint is het in de Finder niet zichtbaar maar met een lokaal venster van een FTP programma (bijvoorbeeld RBrowser) wel.
    Als je dit hernoemt en dus de . weghaalt dan is het in Finder zichtbaar.
    Kopieer dit naar je Desktop en pak het uit.
    Hernoem het bestand in de Library naar de originele bestandsnaam.
    Safari in de Desktop folder hernoemen naar Safari 2.0 en verplaatsen naar Applications.

Je kunt nu met zowel Safari versie 2 als 3 surfen.

Bijdrager
    darh

Nja, bij mij viel hyves altijd al eruit als ik foto’s enzo ging bekijken… heel frustrerend!

Bijdrager
    JZ

Mijn Safari 3 heb ik na 2 minuten weer ge-uninstalleerd op mijn iMac G5 17″, omdat hij in die 2 minuten al 4x was vastgelopen. Wat me wel opviel was dat hij inderdaad veel sneller leek te laden, en dat ook Safari 2 daarna sneller leek dan voorheen… Terwijl ik wel regelmatig Safari opnieuw instel en zo… Iemand een idee?

Bijdrager
    Jan van der Meulen

Wat mij erg opvalt de laatste tijd in de fora is dat maccers van verschillende pluimage geheel verschillende ervaringen hebben met nieuwe (beta) zachte waren. Ik daarentegen heb NOOIT problemen met software updates van apple inc. Hoe kan dit?

Allereerst moeten we vast stellen dat er een hoop shitprogrammeurs op deze aardkloot rond wroeten. Leuke hebbedingetjes: gelijk installeren en dan safari beta 3 de schuld geven alsie vastloopt/eruit klapt oid. Waarom niet eerst eens gekeken naar de add-ons/ins, de hackies, de beta-prutware, de kleine ‘verbeteringen’ van macosx en meer van dat fraais? Als je al een klacht hebt, probeer dan eerst eens een Apple-clean systeem uit ZONDER al die extraatjes. Als er DAN nog een probleem is, IS er een probleem…

Moderator
    Poezenbeest

HALLO!!!!! We leven in een wereld waarin ruim 85% van de computers op Windows loopt…. Zoals bekend loopt zelfs een schone install van Windows na een tijdje normaal gebruik muurvast,, zelfs al gebruik je alleen maar ‘compatible’ programma’s als Office en WMP, oftewel alleen Microsoft-spul…

Is het dan niet logisch dat de meeste hier, die toch zijn opgevoed in een Windows-omgeving (meteen gaan denkenn dat hun OS de schuldige is van alle problemen en dat het aan de software van de fabrikant ligt?

Ikzelf ben gelukkig hybride opgevoed… toen mijn vriendjes in 1987 zich nog suf zaten te typen in DOS om een bestand van de ene map naar de andere te krijgen, maakte ik al kennis met de sleur-en-pleur-technologie van Apple…. Maar het verbaasd me niets dat mensen die pas in 1995 daarmee zijn begonnen niet snappen dat het een samenspel is van heel veel verschillende soorten software.

Bijdrager
    aerosoul

Ik lees uit je vraag dat je dit probleem alleen bij hyves hebt.. Nou ik zou willen zeggen Welkom bij hyves..! En gebruik maar lekker Firefox want die pikt iets meer. Hyves zit gewoon werkelijk waar net zo in elkaar als dat het er uit ziet. Bagger dus!

En verder.. met die safari 3 beta heb ik totaal geen problemen. Nog geen vastloper oid gehad.

Bijdrager
    J.C.

Ik heb ook geen problemen gehad met de uninstall. Verder knalt Safari 2 er bij mij altijd uit als ik een Shockwave ding gebruik.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.