3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    CedricH

Safari kan geen pagina's laden na sluimer, wel verbinding met wifi

Even het probleem uitleggen. Ik heb dit weekend een nieuwe MacBook Pro gekocht. Hij heeft zonder problemen kunnen verbinding maken met mijn draadloos netwerk thuis maar elke keer ik hem uit sluimerstand haal geven Safari en Firefox beiden een melding dat ze geen verbinding kunnen maken met het internet. Volgens het symbooltje in de menubalk heb ik wel verbinding. Ik kan ook naar het IP adres van de router gaan in Safari en daar door alle instellingen van het apparaat surfen. Ook bij het draadloos netwerk op school doet zich hetzelfde probleem voor. De enige oplossing is dan wifi uitschakelen, weer inschakelen en Safari stoppen en opnieuw openen.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan opgelost worden? Op mijn iMac en oude MacBook waar ook Lion opstaat heb ik die problemen niet.

Bijdrager
    nookie

Ik ken het probleem, maar ik los het iets sneller op dan jij.
    Refresh in Safari command R.
    Een paar keer achter elkaar en dan heb je als het goed is weer je pagina die geladen moet worden.

Bijdrager
    CedricH

Bij mij wil hij het nog steeds niet doen na een paar keer refreshen, Safari moet echt gestopt worden of hij doet niks :angry:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.