5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Kasper

Safari iphone 3gs back naar gecachte pagina

Sinds de update naar ios4 heb ik het probleem dat wanneer ik in safari op de back button druk ik terug ga naar een soms dagen of weken oude versie van die pagina. Voornamelijk bij nu.nl na het lezen van een artikel ga ik nu bijvoorbeeld terug naar de voorpagina van eind juli. Cache wissen lost dit op maar het is natuurlijk niet de bedoeling. Zijn er andere mensen met dit issue?

Bvd

Kasper

Bijdrager
    Chorro

Je zegt het zelf al: Cache wissen van tijd tot tijd is lang niet zo’n gek idee om de gedateerde bestanden op te schonen.

Bijdrager
    Kasper

Dat helpt ongeveer een dag. Aan de andere kant is het voorzover ik heb gemerkt alleen met nu.nl en doet nu.nl dit ook op mn iMac. Misschien is het dus een probleem met nu.nl…

Kasper

Bijdrager
    Chorro

Heb je het probleem alleen als je via WiFi je iPhone verbindt met het internetnetwerk van thuis? Of ook via bijvoorbeeld T-Mobile onderweg?

Want ik ken het probleem zowel op mijn Mac als op mijn iPhone niet (en ik bezoek regelmatig de http://www.nu.nl site op beide devices) en het in dat geval mij logischer lijkt als een probleempje met de instellingen van router en/of modem hiervoor zorgt.

Overigens om misschien van het probleem op je iPhone af te komen: Er is voor Nu.nl een gratis app te downloaden;)

Bijdrager
    Kasper

Oke…ik heb het zowel met mijn eigen als met andere wifi netwerken en 3G.

Mijn iMac zit niet op wifi maar bedraad (wifi uit). Kan dus tot nu toe geen duidelijk route cause vast stellen.

Bedankt voor de suggesties in iedergeval, ik ga verder puzzelen…

Kasper

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.