14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    wouter

Safari help

Hallo allemaal, probleempje met Safari, ik had de beta versie in gebruik, maar mijn vriendin heeft het per ongeluk??!! verwijderd. Geen probleem natuurlijk meteen nieuw downloaden, maaaarrr, ik krijg hem niet meer geopend! Hij geeft foutcode 39 en zegt dat safari wordt gebruikt door een andere taak Iemand een oplossing?

Bijdrager
    Jan-Willem

ff herstarten??

Bijdrager
    nankovic

prefs weggooien?

Bijdrager
    Ruben

Prullenbak leeg gemaakt? UNIX heeft de akelige gewoonte precies bij te houden waar bestanden heen “verhuizen”. Daarom kan je onder OS X bijvoorbeeld ook een geopend bestand gewoon verplaatsen terwijl het open staat (probeer dat maar eens onder Windows!). Misschien verwijzen er nog zaken naar delen van de oude Safari in de waste-basket?

’t Is maar een idee hoor…

Bijdrager
    iJan

Jeetje iRuben, wat beweegt daar bij Jou?

Bijdrager
    wouter

Ja tjee Ruben is dat die hee mooie nieuwe? Prullebak is leeg, dus da is het niet, prefs? nou moet je me even helpen ben een SWITCHER sinds half jaar dus nog leerende:? ( vraag me af waarom niet eerder geswitcht, maar nooooit te oud om te ….)

Bijdrager
    michelvdb

Uitloggen en herinloggen is meestal voldoende.

Bijdrager
    wouter

Nee helaas ook al geprobeert

Bijdrager
    michelvdb

Prullenmand legen met Option-toets ingedrukt?

Bijdrager
    wouter

Noppes:cry:

Bijdrager
    michelvdb

Control-Klik het bestand en vraag Toon info. Kijk of er een vinkje staat bij Beveiligd. Indien ja, moet je dit wegnemen.

Bijdrager
    wouter

Nog Noppes, maar ik zie dat als ik hem wil verwijderen dat dit niet kan omdat bestand in gebruik is, keb het gevoel dat prullebak op een of andere manier vast loopt!!?? :sealed:

Bijdrager
    Ruben
    ”iJan”

Jeetje iRuben, wat beweegt daar bij Jou?

De nieuwe PowerBook. Zo zie ik ‘m ’s nachts in mijn dromen voorbij draaien!:-) Geript uit het filmpje van Apple. :wink:

Bijdrager
    michelvdb

wouter,
    installeer BatChmod en voer Forceer Ledig Prullenmand uit.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.