10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Eprom

Safari hack

Safari kan maximaal 4 connections (downloads) tegelijk aan. In Explorer kun je dat zelf aanpassen in de voorkeuren.

Weet iemand een manier om dat aantal te verhogen in Safari?

Bijdrager
    Deskman

Hoezo??

Als je alt-klikt op een downloadlink dan gaat het die downloaden. Nooit iets gemerkt van een beperking tot 4 downloads.

Bijdrager
    Eprom

Klik maar eens 5of meer downloads na elkaar aan. De vijfde begint pas als 1 van de andere klaar is.

Bijdrager
    Ruben
    ”Eprom”

Klik maar eens 5of meer downloads na elkaar aan. De vijfde begint pas als 1 van de andere klaar is.

Dat “probleem” heb ik inderdaad ook, maar het is niet zo hinderlijk, want je kan gewoon door blijven klikken tot je een ons weegt en de downloads gaan daarna toch gewoon door. Je krijgt verder geen timeouts ofzo…

Bijdrager
    Eprom

Als ik vier downloads heb lopen (wat al heel snel gebeurt als ik samples dl) kan ik dus GEEN pagina’s tegelijkertijd openen.
    Heel lastig vooral omdat Explorer (wat ik verder een k*t programma vind) het wel kan.
    Dus…….. is hier een hack voor?

Bijdrager
    HSL

speed download misschien?

Bijdrager
    WebJ
    ”Eprom”

Als ik vier downloads heb lopen (wat al heel snel gebeurt als ik samples dl) kan ik dus GEEN pagina’s tegelijkertijd openen.
    Heel lastig vooral omdat Explorer (wat ik verder een k*t programma vind) het wel kan.
    Dus…….. is hier een hack voor?

Hier had ik heel lang geleden al last van, weet niet of het in Versie 1.1 (zit bij Panther) nog steeds zo is.

Bijdrager
    Eprom
    ”HS-L”

speed download misschien?

Ja ken ik. Evenals iGetter.
    Maar de vraag is ………….. is er een hack voor Safari !

Bijdrager
    HSL

ik heb er voor zover ik weet geen last van! ik ga het uitzoeken,..

maar ik bedoelde zolang het bij jou niet werkt zijn die download app’s misschien wel interessant!

HS-L

Bijdrager
    Deskman

Ik heb een tijdje Speed Download gebruikt.

Handig was vooral (want van hogere snelheid heb ik niks gezien) de moeglijkheid om downloadlinks te knippen en plakken en zo allemaal tegelijk klaar te zetten. Met speeddownload kun je ook makkelijk wachrijen maken zodat je kunt downloaden als je aan de koffie gaat of als het verkeer op het net een beetje rustig is (wanneer is dat dan..? Verder mooi stabiel programma.

Voordeel van niet teveel downloads tegelijk is wel dat je geen 20 sessies met 1k per minuut hebt lopen…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.