7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    maxyboy1001

Safari geeft geen Google suggesties in Search balk

Hallo iedereen,
    Er is een probleem met safari want ik krijg geen suggesties in de search balk…
    weet een van jullie hoe dit kan en hoe ik dit weer kan repareren?
    Versie Safari: 4.0.5 Mac OS X 10.4.11
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    maxyboy1001

Bump…

Bijdrager
    Thoomas

Heb je wellicht privémodus aanstaan? En heb je al geprobeerd Safari (of je hele computer) opnieuw op te starten?

Als dat beide niet werkt, kan je proberen je voorkeursbestanden te verwijderen. Dat gaat om de volgende bestanden (“~” betekent je thuisfolder):
    ~/Bibliotheek/Preferences/com.apple.Safari.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/
    Sleep deze bestanden eerst naar je bureaublad (niet gelijk weggooien!), en start dan Safari opnieuw op. Is het probleem dan opgelost, kan je de belangrijke dingen zoals je bookmarks, cookies, geschiedenis etc. weer terugplaatsen op de plek waar ze stonden, dat zijn o.a. deze bestanden:
    ~/Bibliotheek/Safari/History.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/HistoryIndex.sk
    ~/Bibliotheek/Safari/Bookmarks.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/Form Values
    ~/Bibliotheek/Safari/Extensions/

Geblokkeerd
    Anoniem
    maxyboy1001 op 17 augustus 2010

Bump…

Na een uurtje al? Srsl?

Bijdrager
    maxyboy1001
    Thoomas op 17 augustus 2010

Heb je wellicht privémodus aanstaan? En heb je al geprobeerd Safari (of je hele computer) opnieuw op te starten?
    Als dat beide niet werkt, kan je proberen je voorkeursbestanden te verwijderen. Dat gaat om de volgende bestanden (“~” betekent je thuisfolder):
    ~/Bibliotheek/Preferences/com.apple.Safari.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/
    Sleep deze bestanden eerst naar je bureaublad (niet gelijk weggooien!), en start dan Safari opnieuw op. Is het probleem dan opgelost, kan je de belangrijke dingen zoals je bookmarks, cookies, geschiedenis etc. weer terugplaatsen op de plek waar ze stonden, dat zijn o.a. deze bestanden:
    ~/Bibliotheek/Safari/History.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/HistoryIndex.sk
    ~/Bibliotheek/Safari/Bookmarks.plist
    ~/Bibliotheek/Safari/Form Values
    ~/Bibliotheek/Safari/Extensions/

Bedankt voor de tip maar het werkt niet… ik zal effe kijken of er een update is

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik heb het probleem ook een tijdje gehad, waarschijnlijk omdat ik mijn Safari volledig had getrashed met allerhande plugins. Dit was voordat er extensions bestonden. Toen die uitkwamen heb ik alle plugins verwijderd en geüpdatet naar de nieuwste versie, nu werkt het weer prima.

Bijdrager
    maxyboy1001

Heb net geupdate en alles werkt weer naar behoren!
    Bedankt voor de reacties!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.